wakker maken???

Hoi,
ik had hier ook last van, maar sinds kort niet meer. Mijn tijden waren 7-11-15-19 en 23 uur. Het CB adviseerde me om de voeding van 23 uur naar 22 uur te brengen, omdat ze om 23 uur of later in een veel diepere slaap zitten. Nu maak ik Tim om 21.30 uur wakker om hem in bad te doen en dan om 22 uur te voeden. Nu slaapt hij door 6.30-7 uur. Vanochtend moest ik hem zelfs wakker maken. Ik hoop voor je dat dit ook voor jou werkt. Ik hoor het graag.
Groetjes Melani

Ik heb mijn kind nog NOOIT wakker gemaakt voor een voeding. Overdag wel als er 4 uren tussen gingen zitten. Maar 's avonds en 's nachts niet.

mijn meisje is nu 10 weken en ik geef bv op verzoek.
Ze krijgt nu tussen 19.00 en 20.00 de laatste voeding En de eerst volgende voeding is tussen 5.00 en 6.00.
En als ze toch een x wat extra wilt dan meld ze zich.

ze zeiden tegen mij als je overdag een beetje ritme erin houd dus echt een beetje om de 3 uur geeft dus niet denken ooohhh ze slapen nu zo lekker maar dan echt wakker maken (mag een half uurtje afwijken ofzo hoor)
dat ze dan s nachts beter doorslapen
zou echt gewoon slapend proberen rond 10.30 fles geven en wat ze opdrinkt drinkt ze op
ze geven op een gegeven moment zelf wel aan boos of gewoon bijna nix drinken
gewoon proberen
gr marijke mama van wesley en melissa

he dames,anouk is bijna 8 weekjes.gisteravond werd ze zelf wakker voor de 22.30 fles,maar niet helemaal leeggedronken.en om 3 uur vannacht heeft ze nog een flesje gehad.ze slaapt dus nogniet door.ze zal het wel nodig hebben nog.verviel bij jullie zomaar in 1 keer de nachtvoeding???lijkt me wel lekker een nachtje doorslapenen hoe oud waren jullie baby,s??
groetjes petra   mama van anouk

Hoi Petra,
mijn zoon is nu 13 weken en slaapt pas sinds vorige week door, nadat ik de voeding van 23 uur naar 22 uur heb gebracht.
Groetjes Melani

Mijn dochtertje is nu bijna 11 weken en slaapt sinds week 7 door. Ze krijgt meestal tussen 21.30 en 22 de laatste fles en dan komt ze de volgende morgen tussen 7 en 8. Overdag krijgt ze de fles om de 3,5 uur, omdat ze daar behoefte aan heeft. Wakker maken voor de laatste fles doe ik wel, dat heeft ze ( volgens het CB) echt nodig, maar verder laat ik haar lekker slapen.

hoihoi

mijn dochtertje is nu 9 weken en slaapt sinds ze   3 weken is al snachts door
om half 11 ongeveer krijgt ze haar laatste flesje( ik maak haar er wel voor wakker) en hiermee slaapt ze door tot de volgende dag 8 uur.

Terug
Bovenaan