wakker maken???

hoi,doen jullie dan iets meer in de laatste fles zodat ze beter doorslapen??anouk krijgt 150cc water met 5 schepjes en jbpm.ze is nu bijna 8 weekjes maar komt s,nachts ook om de 4 uur.
groetjes petra

hallo,
ik had al gereageerd maar was vergeten te vertellen dat demi om 23:00 uur haar laatste voeding krijgt, 180+6 schepjes of 180 BV  maar dit drinkt ze zeker niet op
wel slaapt ze de hele nacht door maar dat doet ze al vanaf nacht 3!
ik lees wel een beetje uit je verhaal dat je de oplossing zoekt om anouk door te laten slapen maar helaas doen niet alle baby's dat in een keer!! hopelijk gebeurd dit natuurlijk snel maar tot die tijd....

groetjes martine
(demi is 11 weken)

goedemorgen.zou wel fijn zijn dat ze doorslaapt,maar je kunt het niet afdwingen natuurlijk.dat weet ik.ik dacht misschien zijn er wat tips,bijv iets meer in de fles.maar we wachten het rustig af,het zal in een keer wel eens zo zijn.
groetjes petra mv anouk

Hallo,

David is nu 11 weken oud. Hij slaapt sinds 2 weken door. Ik geef de laatste voeding (bv) om half 12 nu. Ik maak hem er elke keer voor wakker, dat vond hij in het begin niet echt fijn, en hij dronk dan ook heel weinig.  Hij kwam dan ook 's nachts steeds  rond een uur of vier.  Ik heb stug volgehouden. En na 3 dagen kwam hij ineens om 5 uur. En nog een paar dagen al om 6 uur.

Nu krijgt hij om half 12 de laatste voeding en ik maak hem/ of hij wordt om 7.oo uur wakker.
Ik ben de laatste voeding nu aan het verschuiven naar 11 uur. Dat komt straks, als ik weer ga werken, wat beter uit.

Veel succes ermee!

mijn zoontje is nu bijna 12 weken, en meestal gaven we hem de late fles tussen 23 en 24 uur in, dan sliep hij meestal tot 6 uur.
sinds twee dagen kwam het zo uit dat hij om 22 uur de laatste fles al kreeg en wat blijkt....hij slaapt nu tot dezelfde tijd door.. en de dag ervoor zelfs tot bijna 7 uur!!
niets is zo bijzonders dan een kind..hahahaha! hopen dat hij dit doorzet, dan zijn wij wel blij!
succes ermee!

Terug
Bovenaan