wandelwagen te breed?

Hallo allemaal,

Ligt het aan mij of maken ze de kinder/wandelwagens tegenwoordig te breed? Ik heb een Quinny en meer dan eens heb ik in winkels te maken met het feit dat de doorgang van de kassa's te smal zijn, dan moet ik eerst via een omweg mijn zoontje voorbij de kassa's rijden, om vervolgens terug te gaan voor het afrekenen. En bij de blokkers, de kruitvaten en trekpleisters, zijn de de doorgangen zo smal dat ik onderhand een soort survival moet ondernemen om de winkel door te komen.
 
Nee, mijn wagen (bugaboo) red het over het algemeen net. Maar dit is een klacht die ik meer hoor over de quinny, dus misschien is die iets breder dan de meeste andere merken.
 
ik heb zelf ook een Quinny, en ik heb met sommige winkels ook moeite, maar het is denk ik meer dat de winkels de paden te smal maken. Een oom van mij zit in een rolstoel en die klaagt ook al. Zelfs met een rolstoel kan hij bijna nergens door.
Groetjes Renate
 
Zoals ik in mijn eerste reactie al zei, ik heb dit probleem met mijn bugaboo niet. Wel heb ik regelmatig dat het nog maar net past, maar ik kom nog wel altijd de gangpaden door.
 
Wij hebben ook een bugaboo, die het meestal net haalt. Ik ben dan ook erg blij met deze wagen.
Maar je moet de trein eens proberen!!!
Ik snap nu waarom ik bijna nooit een rolstoel in de trein zie. Je kunt niet door de enkele deuren en niet door de gangpaden. Tja. Je moet bijna wel een auto.
 
Ik heb een Kamoa wagen en die is ook vrij breed, ook ik ga niet graag naar de kruidvat en blokker! bij de kruidvat ben ik inmiddels zo brutaal dat ik sommige dingen die midden in het gangpad in die ijzeren bakken staan gewoon aan de kant schuif, het babydingen pad staat hier zo vol dat je er ook bijna niet inkomt...

inmiddels tel ik tot 10 en kom alleen nog in de kruidvat en blokker als het echt niet anders kan...wel jammer..

gr.
saskia
 
Terug
Bovenaan