wandelwagen te breed?

zelf heb ik een quinny 2000 ik weet niet welk model je hebt daar zit ook verschil in, ik heb er een met vier wielen en de voorkant is smaller dan de achterkant, ik heb hem gekregen, maar heel vaak is het zo o ik pas erdoor en dan kan de achterkant er niet door. maar veel paden red ik het net en al sik iets onderstebover rij jammerdan moeten ze het maar niet in het gangpad zetten!!!!!!!!
 
Ik heb ook een quinny freestyle.
Ik dacht de eerste keer bij de AH dat het wel zou lukken, mooi niet. Moest ik helemaal omlopen.
Echt heel slecht vind ik dat.
Bij de c1000 kan het net, maar dan moet er niemand naast je staan.
De gangpaden bij kruidvat, en zeker als er net een krantje uit is, zijn veel te smal door al het uitgestalde waar.
Ik moet zowat mijn kind vooraan parkeren en dan snel gaan winkelen. Bij de kassa is het ook een ramp.
Waarom houdt daar niemand rekening mee? Ik kan mijn kind moeilijk thuis laten.
Of zou de fabrikant de kinderwagens smaller moeten maken? Een rolstoel is toch ook zo breed. Kunnen die mensen ook nergens meer komen.
Ik heb het wel eens gezegd bij het kruidvat, maar ze doen er niets mee.

 
Volgens mij zit er dus verschil per merk wandelwagen. Ik had al eerder gehoord dat de Quinny geen handige breedte heeft en heb daarom bewust niet voor een quinny gekozen.
 
Gelukkig ben ik dus niet enige met dit probleem. Ik had al begrepen dat de Quinny 2000 iets breder is als andere merken, helaas heb ik me dat niet van te voren gerealiseerd. Ik ben inmiddels ook zover dat ik spullen gewoon opzij schuif om erdoor te kunnen. Maar kassa's bij de supermarkt blijven een probleem!
 
Is het dan een idee om hierover te klagen bij de fabrikant, zodat er bij volgende modellen rekening mee gehouden kan worden? Jullie hebben daar nu natuurlijk niets meer aan, maar volgende moeders misschien wel.
 
ik heb er ook een opmerking over gemaakt bij een winkel dat de padden te smal waren voor een kinderwagen en de manager daar zei vrolijk over een paar jaar ben je er vanaf
Dus bij die winkel knal ik maar overal tegen aan en zeg over een paar jaar doe ik dat niet meer (boontje komt om zijn loontje)
En ik blijf echt niet weg bij de winkels als ze iets willen verdienen doen er wel iets aan en anders vinden het niet erg als je dingen omrijd denk ik dan maar
en de fabrikant kan er vaak ook niks aan doen , die heeft zich ook te houden aan heeeeeeeel veel regels e.d
 
Nee, want de quinny is dus breder dan een aantal andere merken, daar gaat dit hele gesprek nou juist over. Dus dan kan de fabrikant er volgens mij wel iets aan doen.
 
Terug
Bovenaan