wandelwagen te breed?

Ik heb de Quinny Freestyle en bij de Albert Heyn kom ik ook niet langs de kassa maar bij andere filialen weer wel dus het ligt vrnl aan de kassa's die erg smal zijn meestal ga ik maar bij de kassa's voor rolstoelen en kinderwagens staan die zijn er immers voor.Vaak loop ik ook te worstelen bij andere winkels maar dat komt mede doordat sommige winkels alles her en der neerzetten zoals een Kruidvat en een Blokker je zal idd in een rolstoel zitten dan wordt het je erg moeilijk gemaakt.Mijn schoonzus liep een aantal jaren terug nog met haar 2-ling wagen en wist toch overal altijd langs te manouvreren dus ik heb er geen problemen mee en vind het een heerlijke wagen om mee te rijden ik heb overigens de drie-wieler van 2003 dus ik denk dat het beter is om sommige winkeliers eens aan te spreken op hun indeling van de winkel zodat het voor alle publiek toegankelijk is.Groetjes .
 
Ja lijkt mij ook, je kunt beter alle winkeliers van nederland aanspreken op de indeling van hun winkels, dan 1 fabrikant op de breedte van hun kinderwagens. Lijkt me ook veel beter, logischer en haalbaarder.
Sorry hoor maar dat is dus cynisch bedoeld, het is dus niet handig van de fabrikant om een wagen te maken die afwijkt van de breedte van de andere kinderwagens. Daar zijn jullie nu dus de dupe van. Ik kom met mijn niet quinny namelijk wel overal langs en hoorde al over deze breedte afwijking van de quinny toen ik zwanger was. Deze fabrikant heeft dus gewoon niet goed nagedacht over zijn product. Maar je hebt gelijk, ik zou ook gewoon de winkeliers verantwoordelijk houden, lijkt me ook veel makkelijker.
 
Terug
Bovenaan