Wandelwagen vs verplicht mandje in winkels - hoe?!

<p>Hey, hebben meer mama’s last van winkels waar je niet binnen mag zonder mandje? Ik ben vandaag de wibra uitgezet. Ik had 2 flessen dasty nodig maar ik moest n mandje hebben van hun. Met een kinderwagen gaat dat niet, naar mijn idee. Kan moeilijk n mand met zwaar poetsspul bovenop m’n dochter van 4 weken zetten. Ik werd verzocht te vertrekken zonder m’n dasty. Hoe doen andere mama’s dit?? Of gewoon wegblijven en accepteren dat je komende maanden nie meer kan winkelen? :-/ </p>

Ja heb het bij de Kruidvat gehad. Irritant maar ze vertelden dat het is omdat ze dan grip hebben op hoeveel mensen er binnen zijn dus ook wel begrijpelijk. Mandje over mijn elleboog en dan met kinderwagen ging redelijk goed.

Leeg mandje erop zetten of aan je arm houden en je boodschappen onder in de wagen gooien. De mandjes zijn vooral voor de telling dus logisch dat je er 1 mee moet nemen. 

Je hebt 2 handen dus of in 1 hand mandje en andere aan de wagen of inderdaad in je elleboog. Hier in iedere winkel verplicht mandje en ik heb daar absoluut geen moeite mee. 

Mandje in je elleboog idd. De producten hoeven niet perse in het mandje, het mandje is puur voor de telling hoeveel mensen er binnen zijn. Al zet je het mandje op je hoofd, ook goed. Als je er maar 1 meeneemt. Je hebt toch 2 handen?
In geval van een verplichte winkelwagen neem je de baby mee in de maxi cosi en die past gewoon in de winkelwagen! Is iets meer gesjouw, maar ook te doen.

Terug
Bovenaan