Wandelwagen vs verplicht mandje in winkels - hoe?!

Nou wat een onaardige reacties zitten erbij? Hoezo hou je je hart vast over mijn moedersschap omdat ik als nieuwe mama  de eerste keer nogal vast liep met wandelwagen en mandje en Zware poets spullen die ik wilde kopen?? Ik vraag hier advies aan ervaren mama's en hoef geen kritiek. enorm onaardig en onvolwassen zo'n reactie van mamasindsfeb!! Hou dan je mond aub!!!! 

Ik zal vast een vreselijke moeder zijn dat ik niet door de smalle paden komen met en een kinderwagen die ik pas sinds heel kort gebruik en een winkelmandje en zware poets spullen... echt wat een slechte moeder ben ik. Pffffff 

Ik vraag heel netjes om TIPS- hoezo dat bitchen op elkaar??? We zijn toch allemaal mama's en iedereen zijn eigen praktische probleempjes toch? Zooooo onnodig om zo gemeen te zijn. Dat zegt meer over jou dan over mij... mag trots zijn op jezelf hoor, dat je weer een nieuwe mama een rotgevoel kan geven via een online forum dat bedoeld is voor advies. 

Wat voor kinderwagen heb je? Mandje kan toch in de boodschappenmand onderin of is het zo klein dat dat niet past? Bij onze stokke nooit probleem.

Winkeliers krijgen gewoon een boete van een paar duizend euro als een klant geen mandje heeft.. ?
Als je nog echt de bak gebruikt kan je mandje daar op staan, of gewoon met 1 hand sturen en de ander je mandje vasthouden...

Als je een winkel uit wordt gezet ben je zelf denk ik ook niet heel erg netjes geweest. Het zijn nu eenmaal regels en daar moet je je aan houden... daar kun je heel veel van vinden maar je mening gaat er voor zorgen dat je een winkel niet in mag. 

Of het handig is dat is een hele andere vraag. Nee natuurlijk is het niet handig maar niet onmogelijk. Indd gewoon je mand in je elleboog en proberen goed te sturen. Winkeliers doen dit niet om je te pesten maar om te zorgen dat jij je Dusty kunt blijven halen. 

Ik heb in het begin ook wel wat moeite gehad om met sturen, maar oefening baart kunst. Wij gebruiken de bak ook nog, daar zet ik nu het mandje op en dan de spullen onderin de wagen. Als het niet al te zware spullen zijn kan het ook nog wel in het mandje, je plet je baby niet direct ;) 
Je wordt er vanzelf handiger in om je door de winkel te manouvereren :) Succes!

Ik pak het mandje en vraag of ze het achter de kassa even voor me bewaren. Zo is het mandje "weg" / "in gebruik" en ik kan de wagen gewoon voort duwen. Doen ze echt niet moeilijk over. Althans bij ons in de winkels niet?. Gewoon vragen, nee heb je en ja kun je krijgen.

Terug
Bovenaan