Wandelwagen vs verplicht mandje in winkels - hoe?!

Een leeg mandje kun je nog wel op de wagen zetten. En dan de spullen die je nodig hebt doe je onderin je wagen ofzo. En anders gewoon aan je arm hangen. 

Bij onze supermarkt mag ik gewoon met wandelwagen naar binnen zonder winkelwagen of mandje. De boodschappen zet ik dan onderin. Onze wagen is met 1 hand te besturen, dus een mandje vasthouden is eigenlijk ook geen probleem. Maar misschien kun je het mandje onderin zetten. 

Ik doe mijn dochter in een draagzak zodat ik een mandje / karretje mee kan nemen.
Heb ook wel eens gevraagd toen ik met wandelwagen was of ik zonder karretje naar binnen mocht, zo niet dan ook goed.. Maar dat vonden ze oké (omdat ik het vroeg denk ik en niet zomaar deed)

Ik heb een tassenhaak aan de wandelwagen en hang daar het mandje aan, weet niet of dat ook werkt als je de bak er nog op hebt, wij hebben al het buggy deel

Zware spullen onderin, 1 hand op je wagen en in 1 hand een mandje. 
Ik zie het probleem niet, ik ga dagelijks met wagen de winkels in. Ben wel beter geworden in sturen ?

Ik vraag altijd netjes of ze het mandje even achter willen houden en dat ik die wel weer mee naar buiten neem als ik de winkel verlaat. Het gaat toch om de telling. Tot nu toe geen problemen mee gehad!
Ik vraag dit trouwens alleen maar bij de kruidvat. De eerste keer dat ik het mandje en de kinderwagen door de smalle paden stuurde gooide ik een stapel shampoo om :(

Terug
Bovenaan