Wanhopig

A

Anoniem

Guest
Dit is niet bedoelt om te katten. Maar sommige mensen hier klinken nogal wanhopig.Mijn mening is dat als je op deze wereld een king krijgt dat het ook komt. Jullie hebben het allemaal over zoveelste ronde en nod en red devils en ik heb pijn in mijn borsten en ik heb dit of dat kan het een teken zijn. Kom op zo naief zijn wij vrouwen toch ook weer niet dat we bij elk gevoel pijntje krampje gelijk ons hoofd verliezen en niet meer zelf kunnen nadenken. Als je nou eens niet zo geobsedeerd raak met het menen van een baby en het vrijen voor een baby en maak er weer wat moois, romantisch, tedervol en liefdevol dan vrijen omdat het op dat moment moet. Heb je je ooit weleens afgevraagt hoe de man zich in dit verhaal moet voelen. Sorry dames maar je krijgt wat je toekomt in deze zware wereld. Wees niet wanhopig maar geduldig en geniet van de sex en zonder bedoelingen dan kan het sneller gaan dan je zelf denkt.

De groetjes en aan iedereen die graag een kind willen KRIJGEN met veel liefdevolle sex kom je een eind.

hoi.
ik vraag me 1 ding toch een beetje af.. heb je zelf kinderen? of ben je daar nog niet zo mee bezig..? ik begrijp best dat deze vrouwen toch wel na gaan denken als ze iets voelen dat er normaal niet is. en natuurlijk moet vrijen liefdevol zijn, maar het lijkt mij dat het toch altijd liefdevol is! anders kan je net zo goed elke dag de kroeg in duiken voor een one night stand lijkt mij.. en de mannen hebben net zo goed hun zegje hoor het zijn geen poppen! als ze het er niet mee eens zijn doen ze er niet aan mee toch? it takes two to tango! en hier wilde ik ook niet mee katten, maar alleen mijn mening vertellen. de groetjes terug!
en aan alle vrouwen die een kindje willen, veel succes!

kan je het voorstellen dat een kinderwens heel groot is en je weet dat alles medisch gezien ok is het heel frustrerend kan zijn als het (nog) niet wil lukken! hier zijn we om elkaar te steunen en onze frustraties enzo kwijt te kunnen! daar kiezen wij zelf voor! wij weten ook wel dat je er niet te wanhopig moet zijn maar als het al heel lang niet wil lukken word je van zelf wanhopig!! soms moet je wel!! wij zijn niet naief! en door liefdevolle sex ben je niet gegarandeerd van een baby! soms moet het op een bepaald moment omdat wij zo liefdevol een kind willen!! en onze mannen steunen ons ook hierin omdat zij ook graag een kind willen!!

ik vind het een beetje een nare reactie, er zijn zoveel vrouwen die graag een kindje willen en waar het niet meteen bij lukt, en dat is natuurlijk hartstikke erg! ik denk dat we juist deze vrouwen moeten steunen en ze niet moeten afschilderen als wanhopig en naief want dat zijn ze niet!! deze vrouwen en hun partners willen gewoon graag een kindje.
respecteer hun, en laat ze niet het idee krijgen dat ze wanhopig en naief zijn.. Steun ze!!!

Deze reactie is inderdaad niet de moeite waard om op te reageren.

Hoe ben je op deze site verzeild geraakt. Ben je er toch stiekem een beetje mee bezig?

Wat een probleem zeg als je niet de vaardigheid hebt om ook maar een tikkeltje empatisch te kunnen denken.

Kijk vooral lekker naar jezelf als je het niet kunt laten maar projecteer je eigen frustraties niet op een ander.

Meiden die zwanger proberen te raken. Heel veel sterkte en succes gewenst! Enne, fijn he dat er een site is zoals deze waar je met lotgenoten kunt babbelen?

Ingeborg

ik denk dat jij maar heel snel weg moet wezen hiero.
Als er mensen zijn die lekker willen vertellen over hun kinderwens dan is dat prima daar is deze site voor.

En ik vind de opmerking je krijgt wat je toekomt heeel gemeen.
Alsof iemand die lang bezig is haar kindje niet heel veel liefde kan en wil geven.
Nee sorry maar ook al schrijf je erbij dat je niet wilt katten dan moet je toc echt ff je eigen tekst terug lezen.
Dan kan je zien dat je wel heel hard overkomt dus is zou zeggen ga jij maar lekker ergens anders je frustraties uiten.

Sil

ps meiden ik vind dat iedereen die liefde over heeft een kindje mag krijgen!!!!!!

Ik krijg het gevoel dat dat berichtje door een man is getypt die door zijn dame flink achter de broek aan wordt gezeten. Ik ben blij dat ik eindelijk eens ergens mijn domme, simpele en "spannende" vragen en opmerkingen terecht kan, bij mensen die mij ook een beetje begrijpen. Tuurlijk NEMEN wij geen kind, we zijn blij als we er een kunnen KRIJGEN, maar dat wil niet zeggen dat we er geen moeite mee hebben als het wat langer duurt.

Ik heb bij je eerste zin al zoiets van...als dat zo is had je je vraag/verhaal ook niet hoeven opschrijven.

Mocht je ooit zelf kinderen willen en ze niet krijgen...denk dan nog eens aan deze site...

Jij hebt blijkbaar geen idee van wat er in mensen speelt. Ik wil inderdaad graag een kindje, maar daar hoef je mensen zoals ik niet mee af te kraken.
Als ik en mijn man een kindje krijgen, is dat uit liefde en omdat we onze liefde compleet willen maken met een kindje. Dit is het mooitste cadeau wat je elkaar kunt geven. Dus oordeel niet te snel over mensen.
Kaatje.

Terug
Bovenaan