A
Anoniem
Guest
Dit is niet bedoelt om te katten. Maar sommige mensen hier klinken nogal wanhopig.Mijn mening is dat als je op deze wereld een king krijgt dat het ook komt. Jullie hebben het allemaal over zoveelste ronde en nod en red devils en ik heb pijn in mijn borsten en ik heb dit of dat kan het een teken zijn. Kom op zo naief zijn wij vrouwen toch ook weer niet dat we bij elk gevoel pijntje krampje gelijk ons hoofd verliezen en niet meer zelf kunnen nadenken. Als je nou eens niet zo geobsedeerd raak met het menen van een baby en het vrijen voor een baby en maak er weer wat moois, romantisch, tedervol en liefdevol dan vrijen omdat het op dat moment moet. Heb je je ooit weleens afgevraagt hoe de man zich in dit verhaal moet voelen. Sorry dames maar je krijgt wat je toekomt in deze zware wereld. Wees niet wanhopig maar geduldig en geniet van de sex en zonder bedoelingen dan kan het sneller gaan dan je zelf denkt.
De groetjes en aan iedereen die graag een kind willen KRIJGEN met veel liefdevolle sex kom je een eind.
De groetjes en aan iedereen die graag een kind willen KRIJGEN met veel liefdevolle sex kom je een eind.