Wanhopig

Anoniem dingen zeggen is gemakkelijk. Ik hoop dat je nooit moeite zal hebben om zwanger te worden, want dan pas weet je hoe het voelt. Als alles niet van een leien dakje loopt, zie je alles in een ander perspectief. En als een kindje in een romantische sfeer gemaakt wordt, liefdevol, dan is dat mooi meegenomen. Maar het belangrijkste is toch dat er liefde is om het kindje te geven

Hoi hoi...ik begrijp toch de reaktie wel engzins..als ik eerlijk mag zijn....diegene bedoelt dat de sex ook leuk moet blijven...en als ik eerlijk mag zijn...is bij mij en me vriend heeel soms de sex een beetje verplicht omdat we graag een kindje willen...nou is het de meeste keren wel goed...kijk ik ben al een jaar bezig waarvan we een maand of 8 niet hebben kunnen vrijen..en soms is het inderdaad wat de meiden zeggen heel erg frustreerdend...en dan is het een opluchting dat we hie rons ei kwijt kunnen.....en soms zijn er wel vragen waarvan ik soms denk...hoe kunnen wij dat nou weten....maar daar reageer ik dan gewoon niet op...ik begrijp het van 2 kanten...maar anoniem begrijp de dames hier dan ook....sommige zijn al een tijdje bezig...en als je iets heel graag wilt dan is het heel naar als het langer duurt.

gr manuela

Soory hoor maar wat doe je op deze site als je er zo over denkt!!!!!!!!!
Ik vind het erg fijn dat deze site er is kan ik het ook eens hebben over dingen die mij en vele met mij bezig houden. Ik hoop echt dat iedereen snel goed nieuws heeft hier en lekker zwanger is maar wat mij betreft mag jij er nog even over doen hoor!!!!!!!!!!! Weet je ook wat het is.

Geen groeten voor jou

Als eerste zou ik eens terug gaan naar school, want jouw verhaal stikt van de typfouten! Ten tweede: als je je zo ergert aan wat er op deze site wordt geschreven en gevraagd waarom kijk je er dan op?? De site is net bedoeld om alle onzekerheden en frustraties op kwijt te kunnen en je gevoelens met mensen te delen die in hetzelfde schuitje zitten. Er lopen namelijk al genoeg egoistische en arrogante mensen rond zoals jij!

Ja dames! Jullie stinken er allemaal weer in! Dit is gewoon iemand die veel reacties wil hebben en deze gniffelend gaat teruglezen. Hij/zij wil ons gewoon op de kast jagen en dat is dus gelukt. Zolang zo'n persoon reacties krijgt zal hij/zij dit soort berichtjes blijven posten.
Daarom:Reageer niet op dit soort berichtjes!!!!!!!!!!!!

kan er maar een ding over zeggen ziek ziek ziek... waarschijnlijk gewoon een man die zich verveeld en zo ons vrouwen probeerd op stang te jagen!!

heel veel succes met zwanger worden iedereen!! en mezelf;)

Toen ik het bericht las dacht ik meteen dat het een man moest zijn met erectie problemen en geen aandacht van zijn vrouw, kan gewoon niet anders.

Vrouw die na liefdevolle, tedervolle en romantische maanden niet zwanger raakte maar wel na een maandje sex volgens een hoop onromantische schemas en nu een heel lief dochtertje heeft.

Ik hoop dat je er erg van geniet van al die aandacht, al verdien je het niet om die meiden zo te pesten.

Terug
Bovenaan