Wanhopig

P.s. Ik heb net een miskraam gehad dus die opmerking over wie krijgt wat hem toekomt slaat nergens op. Je moet eens weten wat voor een verdriet ik daarvan heb. Denk de volgende keer eerst eens neer over wat je opschrijft.

Zo'n berichtje wordt natuurlijk altijd anoniem geplaatst (laf hoor).
Zeker geen idee wat er in al die vrouwen omgaat he?!
Ik hoop dat je zelf ook krijgt wat je toekomt!

In de eerste plaats: lees je geschreven stukken eens door. Het stikt van de typfouten, dom hoor!

Hoe kom je er in vredesnaam bij dat wij geen romantische sex hebben!! Mijn man en ik willen samen graag een kindje (hij heeft in onze relatie net zo veel erover te zeggen al ik, in tegenstelling tot jouw relatie!!)En we gaan er samen helemaal voor!

Als ik jouw berichtje zo lees krijg ik sterk de indruk dat het je EIGEN, in JOUW relatie opgebouwde FRUSTRATIE is die je hier op dit forum botviert.

Ga eerst eens kijken in je eigen relatie wat er aan schort voordat je anderen ermee lastig valt!

Nanda

Wat een ontzettende zielige reactie..

Als je alleen op sexbelust bent, moet je op sex.nl gaan kijken en niet op deze site.

Als vrouwen hier nou toch steun aan hebben, wat maakt jou dat dan uit? Klik lekker verder joh, zonder opmerkingen te typen die een ander pijn doen!

Echt superzielig, meer woorden heb ik er niet voor!!!

Probeer je het weer eens vreselijk ziek figuur. Je snapt wel wat jouw toegewenst word als je vindt dat ieder krijgt wat hem toegewenst wordt! Jij bent net zo'n ziek figuur als degene die iemand met een handicap een straf noemt!
Je snapt het echt niet dat mensen elkaar kunnen steunen, ook al horen we dezelfde vraag al voor de 300ste keer. Voor degene die hem stelt is het allemaal nieuw. Als je ons niet kunt en wilt steunen sodemieter dan op naar je eigen plekje en verziek het niet voor anderen. Wees ook niet zo laf om dit anoniem te schrijven! Eigenlijk zegt dat al genoeg over je.....

ook ik ben het met jullie eens, zodra je besluit dat je klaar bent voor kinderen, wil je het ook echt. Iedereen weet dat het even kan duren of misschien wel erg lang maar we hopen allemaal dat het snel gaat, de sex blijft wel net zo liefdevol als voor de beslissing.

Terug
Bovenaan