Wanneer 2e kindje?

Wij hebben het na de geboorte op z'n beloop gelaten. Door de borstvoeding duurde het even, maar na 6 maanden een positieve test in handen. Nu een zoon van 14 maanden en 33 weken zwanger. 
Zwaar is deze zwangerschap wel, met bekkeninstabiliteit en een kindje wat nog niet loopt. Maar ik zou het niet anders willen! Straks 2 broertjes met 16 maanden verschil. 

Toen onze dochter 8 maanden was zijn we weer begonnen voor een 2e kindje. Nu in ronde 2. Omdat de eerste zwangerschap wat langer op zich liet wachten bewust na 8 maanden weer begonnen. 

Lijkt ons ook erg leuk 2 kindjes met een klein leeftijdsverschil. Mijn vraag is alleen hoe hebben jullie dat gedaan met de spullen zoals bijv het ledikantje en de kinderwagen? Onze dochter zou rond de 22 maanden zijn als het meteen raak is. Vind het zo zonde om voor zo'n korte tijd een nieuw ledikantje te moeten aanschaffen.. 

Lotusbloempje, helemaal waar wat je zegt!
Zijn jullie inmiddels ook gestart met proberen te gaan voor een 2e kindje?

@VOF nee nog niet.. Vooral mijn man twijfelt om deze reden of we er nu al voor moeten gaan. Hij heeft ( en terecht) alle zaken graag goed op orde. En ik ben meer van het het komt echt wel goed er is echt een oplossing voor ?.. Vandaar dat ik om ervaringen vraag :) 

Hier zoon van bijna 1(half juli) en nu 20 weken zwanger vd 2de.
wat betreft de kinderkamer hebben wij gekeken op marktplaats en toen zagen we een kamertje voorbij komen waar je van ledikantje een gewoon bed kan maken, zit ook commode en kledingkast bij. 

en als je het over de kinderwagen hebt daar zijn wij ook nog niet helemaal uit, nog ff bedenk tijd?

Hoi,
Mijn kinderen schelen 21 maanden. Wat betreft de kinderwagen, ik heb via Marktplaats een duowagen gekocht. De jongste ligt in de reiswieg en de oudste zit in het zitje. Ideaal. Ook wandelen we veel met de jongste in de draagzak en de oudste in de enkele kinderwagen.
Groetjes !

Terug
Bovenaan