wanneer 2e?

Hoi....

Haha jeetje ik hoor   wel   veel van snel snel snel,,,
Ik zelf heb tussen britney en dawin maar liefst 6,5 jaar tussen zitten, een heel verschil dus....was ook een bewuste keus en ook nooit geen spijt van gehad..
Kan me indenken dat de meeste dan denken van sjees wat heeft dawin eraan haha, nou ik kan je vertellen heeeeeel veeel.
Britney help me overal mee en beseft het ook goed, ze vind het prachtig en als zij naar school is heb ik nog alle tijd voor dawin en de aandacht die ik ook britney heb kunnen geven, van jaloezie hier geen sprake!
Iedereen voor zichzelf natuurlijk maar ik ben meer voor een wat meer leeftijds verschil omdat je vaak ziet dat kinderen aandacht te kortkomen of jaloers worden enz   en dat ouders vaker vermoeid zijn (niet iedereen natuurlijk) en natuurlijk is het veel drukker met twee hele kleine kindjes, maar goed het is en blijft bijzonder klein of wat ouder!

hoi hoi
Ik ben moeder van drie kinderen.
De oudste twee daar zit 15 maanden tussen.Ik zou het persoonlijk nooit meer doen,maar dat komt omdat de tweede een huil baby was,dag en nacht,alleen maar huilen en nog eens huilen.Tussen de tweede en de derde zit 3.3 jaar tussen,heerlijk is dat de tweede begrijpt je veel beter,het gaat gewoon lekkerder dan toen van een naar twee.maar dat is ieder voor zig,de een heeft makkelijkke kinderen en de andere wat moeilijkere kinderen,Ik heb toevallig de pech met ze,Maar ik weet dat alles goed is, de tweede is nu 3 jaar en 8 maanden.en een scheet van een meid,dat had ik drie en een half jaar geleden niet kunnen dromen .

Hoi,
Tussen kevan en Delano zit bijna een leeftijdsverschil van bijna 5 jaar .
Wat een aantal andere moeders ookal aangaven is idd je hebt je handen iets meer vrij nu.
Kevan zit op school ik heb de tijd voor delano.Ze begrijpen het allemaal wat beter als ze ouder zijn.
En kort op elkaar voor het leeftijdsverschil omdat ze leuk met elkaar omgaan gaat ook niet altijd op.
Zo schelen mijn zus en ik 16 maanden met elkaar. En heb ik ook nog een zusje waarmee ik ruim 5 jaar mee scheel.
Ik heb meer met met zusje gehad dat met mijn zus. En dat is nu nog steeds zo. Kinderen kunnen zo verschillend zijn, waardoor ze juist of wel of juist niet naar elkaar toe trekken. En daarbij maakt leeftijd niet uit.

groetjes kim
mv kevan 04-10-01 en delano 15-07-06

Terug
Bovenaan