Hoi!
Onze zoon was precies een week oud dat hij naar zijn ledikantje in zn eigen kamer ging. Mijn bv kwam niet op gang en we werden beiden wakker van ieder geluidje en iedere beweging. Dat was echt niet tof. We raakten daardoor beiden oververmoeid. Nu hadden wij ook een beeldbabyfoon die we op nachtstand zetten. Het scherm ging alleen aan als hij meer dan 5 seconden geluid maakte. Mijn man ging er dan vaak uit, zodat ik mijn rust kon pakken na de keizersnee. Wel gaan we na 4,5 jaar nogsteeds voor het slapen even bij hem kijken. Dekken hem toe en als ik erbij kom, geef ik hem een kus.
Voor de kleine nu op komst weet ik niet wat we doen. Ik denk dat hij of zij noodgedwongen langer bij ons op de kamer moet, ivm een grote verbouwing om een extra kamer te creëren, want we hebben er 1 te kort.
Hoe dan ook, doe waar jij en je partner goed bij voelen. Praat erover.
Je kan ook een schommelstoel oid op haar kamertje zetten, zodat je na de voeding ook nog even kan blijven kijken hoe ze in slaap valt. Ik begrijp je partner daarom ook wel. Als jullie dochter wakker wordt, zijn jullie beiden wakker. En de een is een diepere slaper dam de ander.
Succes!
Liefs, Maaike