wanneer beginnen jullie aan de babykamer??

hallo allemaal
ik ben nu 14 weken en 2 dagen zwanger van ons eerste wondertje.allemaal nieuw en spanend dus.rond de 7 maanden moet de babykamer af zijn volgens mij.wanneer beginnne jullie eraan of zijn jullie eraan begonnen.wij wilde eigenlijk wachten tot we weten wat het word ivm de aankleding(ik wil niet alles rose of blauw hoor).dit is toch eigenlijk wel tijd genoeg om ermee te beginnen toch??
groetjes

 
Hoi,ik ga vanaf morgen wel een beetje om me heen kijken wat voor behang e.d te koop is voor babykamers maar ik koop het nog niet,pas als ik een maand of 6 ben,ben nu 17 wkn.
Wat ik wel doe is deze week een babykamer bestellen met het  oog op 12 wkn levertijd dan heb ik deze net op tijd in huis,met oog op dat het met 7 mnd klaar moet zijn.
En veel babyzaken hebben nu aanbiedingen..
Groetjes kim
 
Hoi,

Met 16 weken hebben we een babykamer besteld. Ben 30 weken en nog steeds kamertje niet binnen. Had al wel gemoeten maar fabriek loopt achter zeiden ze, dus kan nog 2 weken duren. Zorg dus dat je dit op tijd doet!!!!

Verder zijn we deze week begonnen met de babykamer. En ik kan wel zeggen t bevalt me helemaal niks. Ik heb last van mn bekken waardoor ik gewoon veel minder kan, buik zit giga in de weg en nu al last van mn nesteldrang waardoor ik me aan alles irriteer omdat het door het klussen zo'n zooitje is geworden.
Ik raad dus aan nu je je nog flexibel voelt om alvast zoveel mogelijk te doen, zodat je straks alleen nog een kleurtje tegen de muur hoeft te gooien en de meubels erin hoeft te zetten.
Maar goed, dit is mijn ervaring na een hele week klussen, slaapgebrek en pijn hihi.
Succes

Liefs Reneke

30 + 4
 
Hoi,

Wij waren met bestellen van het kamertje erg vroeg. Bij 11 weken. Liepen er tegen aan toen we gewoon eens gingen neuzen bij zo'n groot baby-warenhuis. Gelukkig kennen ze daar dat je zonder problemen kan annuleren als er onverhoopt iets mis mocht gaan met de zwangerschap.
Wanneer je met het kamertje begint ligt er denk ik ook aan wat je allemaal nog moet doen. Wij hoefden alleen nog maar een muur te verven en een deur. We zijn daar in de kerstvakantie druk mee geweest. Ik was toen denk ik 24 weken zwanger. Vorige week zijn de meubeltjes gebracht. Nu dus alleen nog de puntjes op de i en dan zijn we klaar.

Het geeft mij in elk geval een rustig gevoel.

Bestel in elk geval de meubeltjes op tijd ivm levertijd mocht je dat nog niet gedaan hebben.

Groetjes Anoek
 
Hallo,
Ik hoorde van een vriendin ook dat ze de kamer veel later kregen door de lange levertijd. Ook wij liepen er in week 12 tegenaan bij babydump. En daar kennen ze idd de policy, mocht er iets mis gaan, dan nemen we de spullen terug en krijg je je geld retour. Dus met mijn vriendin haar verhaal in mijn achterhoofd hebben we de kamer meteen gekocht. Toen ik ongeveer 19 weken was is er in de kamer gestucd. En nu doen we er elk weekend iets aan. Over ruim 1 week wordt de kamer geleverd. Ik ben dan rond de 25 weken. En ik zal zo blij zijn als ik dan opbergruimte heb voor alle aangeschafte spullen. Ook het uitzoeken en wassen van de kinderkleding zal dan een stuk makkelijker gaan.
 
heyhey.

wij zijn er mee begonnen toen ik ongeveer 5 maanden was.
we hebben de baby kamer van de ikea en was gelukkig op vooraad.
zaterdag gekocht, maandag had ik hem al in huis.
omdat ik toch alles wilde controleren of het heel was, hebben we hem gelijk in elkaar gezet.
binnen een week was heel de baby kamer af.

ben toch wel erg blij dat ik hem zo vroeg in elkaar heb gezet.
moet er niet aan denken om nu al die stres nog te hebben.

mijn tip is dus: doe het in maand 5 a 6.
en dan weet je ook al wat het wordt dus dat scheelt dan ook weer hihihi.

liefs, do
37 wkn+4 dgn
 
Ik ben 18 weken en we hebben gisteren een leuke kamer opgehaald.
Wij hebben ervoor gekozen om er een van marktplaats te kopen. En we hebben een hele leuke gevonden en ziet er nog zo goed als nieuw uit. Ik ben er heel blij mee. We zijn op tijd maar dan hebben we de meubels alvast. Verder hebben we nog niks en de kamer moet ook nog in  elkaar gezet worden. Dat komt wel maar de meubels hebben we nu mooi al. Geeft toch rust.
 
Terug
Bovenaan