wanneer beginnen jullie aan de babykamer??

Hoi
Ik ben bijna 35 weken zwanger en ben nu pas de laatste dingen in orde aan het brengen. Zoals alle textiel wassen en nog een plankje ophangen. Ik vind het vroeg genoeg hoor. Nu hebben we er wel lang over gedaan omdat ik een echte design kamer wilde en niet zo'n standaard setje kopen in een warenhuis.
En geld voor al die dure design dingen hebben we niet dus moet je het zelf maken en bijelkaar zoeken.
We hebben uiteindelijk via marktplaats meubels gevonden en die zelf geschildert, en alle details zijn zorgvuldig uitgezocht en gestyled! Een kleding kastje is echt antiek.
Mijn moeder heeft nog op de lakentjes bijpassende randen genaaid en het kamertje is echt super gaaf!
Het ziet er uit zoals we zelf voor ogen hadden.

Laat die kleine nu maar komen!

succes allemaal
liefs Toetje
 
Hoi hoi!
Wij waren er ook erg vroeg bij. We hebben de meubels op marktplaats gekocht en dit weekend in elkaar gezet (12weken). 
Persoonlijk vinden wij het erg fijn om van te voren voorbereid te zijn. Geeft tevens ook heel veel rust! Daarnaast heb ik erg last van mn bekken waardoor ik niet veel kan doen. Dus vindt het fijn om iedere week iets te doen.
Daarnaast hebben wij geen behoefde aan een roze of blauwe kamer. Dát komt straks wel, overal kleine tinten in spullen. Kleding ben ik nog niet aan begonnen ?. 
Ik denk dat het voor ieder heel persoonlijk is. Er is geen goed of slecht. Vind het erg vervelend als mensen zeggen; nu al? Je hebt nog 6 mdn. Yeah so? Oftewel! Lekker doen als het voor jou goed voelt. Wie wil nou niet zn schattig ledikantje in huis hebben? ?
 
Succes! 
 
Xoxo
 
 
 
 
Terug
Bovenaan