Wanneer de box opzetten?

A

Anoniem

Guest
Wanneer gaan jullie de box opzetten?Ik ben nu 34 wk wn 2 dagen maar het begint nu wel heel erg te kriebelen.Ik wou het vandaag doen maar mijn vriend vind het nog een beetje te vroeg.Mijn bedoeling was om hem neer te zetten en het boxkleed nog even te laten liggen zodat die niet stoffig word.Ik denk dat als ik te lang wacht dat mijn zoontje er erg aan moet wennen.Nu hebben we de tijd om hem te laten wennen.Ik heb een iets verhoogde kans op premature weeen zei de gyn omdat mijn baby 4 wk voorloopt dus misschien kriebelt het daarom zo.Wat doen jullie?

Bij mij staat de box al.
Ik wilde er nog even mee wachten misschien, maar mijn man die wilde m al zo graag neerzetten.
En waarom ook niet, nu staat t lekker al, hoef je daar straks niet meer mee aan de slag.

Bij mijn vriend is het ook aan het kriebelen, die heeft het de hele week ookal over de box op zetten, mannen met hormonen haha.
Dus ik denk dat wij hem van het weekend op gaan zetten, ookal is het nog 4 weken te gaan. Maar voor mijn dochter en huisdieren is het wel goed dat ze er even aan kunnen wennen. Ik denk dat ik maar een oud badlaken erin leg, anders wordt het indrdaad wel erg stoffig.

Gr. Aerynsmom

Ik heb m vorig weekend opgezet, met de bedoeling dat de katten straks niet in shock raken, van én een nieuwe bewoner én allerlei nieuwe meubels, met als gevolg vies "sproeigedrag".  
Hij ligt nu vol zilverfolie, wat niet echt gezellig oogt, maar dat weerhoudt onze monsters ervan om er hun nieuwe thuisbasis van te maken. pffff, we hebben geen kids die we moeten voorbereiden op de komst van een nieuwe baby, maar dit is ook rete lastig hahaha.
xxx Annette

ik wacht nog ff met de box opzetten.
denk pas nadat de beeb geboren is.
ligt toch een poosje in de kinderwagen beneden.
en daarbij is de box nog niet zolang uit huis weg vindt het eigenlijk wel een on-ding

sas

uhhhh.... bij ons staat de box al sinds ik 20 weken zwanger was.
Mijn man had toen de puf om het ding te verven, maar dan moest ie ook gelijk in elkaar. (dat is bij dit ding namelijk spijltje voor spijltje)
Aangrijpen met beide handen dus!!!!!! En dat de box er dan al zolang staat dat neem je dan maar voor lief.

Hoi,

Wij wachten met de box tot de kleine er is.
Want ik wordt nu al ongeuldig als ik elke keer boven kom   en de babykamer zie.
Maar je moet doen wat jij prettig vind.
Maar mijn vriend zei ook ik heb de box zo in elkaar gezet.
Als je niet zo'n handige vriend/man hebt zou ik het misschien toch eerder doen.

Liefs An 34 weken en 1 dag

Wij hebben die al maanden staan alle kadootjes en knuffelbeesten liggen erin :)

Ik vind het supergezellig staan, het scheelt misschien dat wij genoeg ruimte ervoor hebben en hij niet in de weg staat, voor de hondjes is het nu de normaalste zaak van de wereld!, mobieltje hangt er boven (die hadden we gekregen en meteen uitgepakt)

Alleen nog geen boxkleed want die wil de familie graag kopen voor ons als de beeb er is...dus hebben een leuk lime deken erin gelegd!

Terug
Bovenaan