Wanneer de box opzetten?

Nou begon mijn vriend erover dat het nog niet hoeft voor de geboorte en aangezien mijn zoontje er toch de eerste maand niet inlag.Nu hebben we toch maar besloten het   aankomende week te doen en de reiswieg erin te zetten.De eerste dagen ga je toch niet wandelen en aangezien mijn zoontje er al rond loopt kan hij de wagen niet omtrekken en ligt mijn meisje superveilig in haar reiswieg in de box.Ik ben namelijk best bang dat mijn zoontje er steeds in wil kijken en aangezien hij nog maar anderhalf is niet begrijpt dat hij er niet aan mag hangen en de boel omvalt

Veel Sterkte met verhuizen, dat lijkt me nu best zwaar. En frutrerend omdat je niks echt mag tillen enzo.

quote: Miriam reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-08-2007 02:10:37

'));
Wij hebben geen box, geen ruimte voor en hier verkopen ze alleen zgn playpen's.
Das dus een box zonder bodem  Als beeb er is, wil ik wel een campingbedje kopen, zelfde idee als een box en beeb hoeft niet op de grond te liggen. Want we gaan over een weekje verhuizen en dan hebben we een iets grotere woonkamer.

Miriam (34 6)

Ons box-bouwpakket staat al 10 weken in de woonkamer nog in karton. En zo te lezen is mijn man niet de enige die ook een soort van nesteldrang krijgt, hij wil deze week de box in elkaar zetten. Aangezien hij twee linkerhanden heeft wordt het vast weer erg gezellig...haha! Nou ja, elke keer gaat het een beetje beter met het in elkaar zetten van meubeltjes.

Ik weet ook nog niet precies waar ik de box wil neerzetten, vind het wel prettig om even te testen waar ik de box handig vind staan!

Line

Terug
Bovenaan