<p class="p1" style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 17px; line-height: normal; caret-color: #000000; color: #000000; -webkit-text-size-adjust: auto;"><span class="s1" style="font-family: UICTFontTextStyleBody;">Ha allemaal! Ik ben even benieuwd naar jullie ervaringen. Ons zoontje is nu 2 jaar en 3 maanden en sinds een week of 3/4 is het middagslaapje een strijd. Hij doet het vaker niet dan wel (thuis, op de opvang altijd wel). Ik wacht altijd af tot het muziekje uit is, dat duurt 15 minuten maar als hij daarna nog aan het jammeren is haal ik hem eruit. Net ook weer, ik ben hem na 20 minuten gaan halen en hij had zelf zijn slaapzak uit getrokken en zat met z’n benen door de spijlen van het bed te bungelen. Als ik hem vervolgens op de bank zet valt hij nog wel af en toe in slaap maar vaak blijft hij ook wakker.</span></p><p class="p1" style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 17px; line-height: normal; caret-color: #000000; color: #000000; -webkit-text-size-adjust: auto;"><span class="s1" style="font-family: UICTFontTextStyleBody;">Wat denken jullie, stoppen met proberen of nog een tijdje aankijken en gewoon iedere dag op bed leggen? Ik vind het zelf nog zo jong voor m’n gevoel maar misschien is het hartstikke normaal. </span></p><p class="p1" style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 17px; line-height: normal; caret-color: #000000; color: #000000; -webkit-text-size-adjust: auto;"><span class="s1" style="font-family: UICTFontTextStyleBody;">Overigens heb ik qua tijdstip al wat geprobeerd (half uurtje later bijvoorbeeld) maar dat maakt niet uit. </span></p>