Wanneer denken jullie dat je gaat bevallen?

geen idee... de eerste kwam 6 dagen te laat, de 2e precies op de uitgerekende datum. Ik denk dat ik weer op de datum zal bevallen :) misschien een paar dagen eerder omdat er meer kinderen worden geboren als het buiten heel erg warm is. Aangezien ik op 22 juli ben uitgerekend zou het dus best kunnen...

Bij de eerste wist ik zeker dat ik eerder zou bevallen. Ik was 18 mei uitgerekend en wist zeker dat het begin Mei zou worden.   Ik heb ook discussies met de vk gehad, omdat ik bij hoog en laag volhield dat mijn termijnecho niet klopt. Mijn dochter is op 2 Mei geboren, vliezen braken op 1 Mei.

Ik ben nu op 14 Juli uitgerekend en dit klopt ook met mijn eigen berekeningen (op de dag!). Ik hoop dat deze kleine wat eerder komt, maar het maakt niet zoveel uit. Lotte werd met 37+5 geboren, dus ook deze keer hou ik er rekening mee dat ik echt met 37 weken met alles klaar ben, ten slotte mag onze man dan geboren worden!

Groetjes, Marisa

Ik moet nog effe, ben nu 10.3 weken zwanger van de 4e, 3 oktober uitgerekend, maar denk dat hij/zij wel eerder komt, daar mijn eerste 3 kindjes ook allemaal VOOR de uitgerekende datum zijn geboren.
En eigenlijk zou het helemaal super zijn als ons kindje voor 1 oktober word geboren, krijgen we tenminste 1 januari al kinderbijslag voor dit kindje ha ha!!!Anders pas 1 april volgend jaar!
Groetjes Roos.

Ik ben op 07-08-09 uitgerekend en het lijkt me top als het dan ook komt, maar ik zit zelf met 01-08-09 in mijn hoofd, waarom weet ik ook niet, aangezien er nog niets voor te zeggen is zo vroeg... hoop dat mijn banner het goed doet, moet 18wk4 zijn...

als die van ons net zo vaak op tijd is als wij, zal het niet te vroeg komen iig! hahaha
vanmiddag heb ik de 20 weken echo, dus dan weet ik weer hoe het met mijn druifje gaat^^

Hoi,

Ik ben bijna 18 weken zwanger dus het is nog erg vroeg om te gokken, maar vond het topic zo leuk dat ik het toch ga proberen
Ben uitgerekend op 14-08 maar denk dat de kleine 01-08 geboren wordt, op mijn verjaardag!!
Zou wel heel toevallig zijn, haha.

Geniet allemaal nog lekker van de zwangerschap!!

Gr. Cora

Hoihoi,

nou, ik heb geen flauw idee wanneer ik ga bevallen.
Ik ben 28 maart uitgerekend van ons eerste kindje!
Misschien wordt het wel 1 april... denkt straks iedereen dat het een grapje is als ik bel dat de kleine er is, hahahahah!!!

Groetjes, Mickje
(37w4d)

Terug
Bovenaan