Wanneer denken jullie dat je gaat bevallen?

Hoihoi

Ik ben 19 mei uitgerekend maar heb zelf echt geen idee of ze eerder of later komt. Manlief is er heilig van overtuigd dat ze op 5 mei gaat komen (bevrijdingsdag).
Op 18 maart zijn we 5 jaar samen en is de vader van me man 9 jaar dood zou opzich wel een mooie datum zijn dat het kindje dan geboren word aangezien er op die dag altijd iets gebeurd. Maar het is beter voor t kleintje om nog even te blijven zitten.

Groetjes Maaike

quote: miss mama reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-03-2009 13:39:41'));

Ik moet nog effe, ben nu 10.3 weken zwanger van de 4e, 3 oktober uitgerekend, maar denk dat hij/zij wel eerder komt, daar mijn eerste 3 kindjes ook allemaal VOOR de uitgerekende datum zijn geboren.
En eigenlijk zou het helemaal super zijn als ons kindje voor 1 oktober word geboren, krijgen we tenminste 1 januari al kinderbijslag voor dit kindje ha ha!!!Anders pas 1 april volgend jaar!
Groetjes Roos.

Sorry, maar ik vind dit wel een beetje raar. Geen haar op mijn hoofd die dáár aan zou denken!

ik ben 15 juni uitgerekend maar denk later. Van mijn zoon ben ik 9 dagen later bevallen en heb een missed abortion gehad en heb  3,5 weken met een overleden babytje gelopen. Daarom denk ik dus later. Maar ik hoop stiekem op 11 juni, want mijn zoon is van 11 juli en om 11 juni was mijn oma jarig.

ik ga ook een gokje wagen :

Officieel uitgeteld op 24 juli.
Ze zeggen dat met volle maan veel kinderen geboren worden. 24 juli is net helemaal geen maan. Volle maan is op 6 juli en 6 augustus (geloof ik).Wat je vaak leest is dat jongens langer willen blijven zitten. Maar aan de andere kant is onze knul overal er vroeg mee.
Zelf hoop ik dat hij eerder komt. Want zodra je dag dat je uitgeteld is gepaseerd gaan mensen je elke dag lastig vallen.

Mijn gok : 19 juli

Ben benieuwd  

hoi hoi,

dit is wel erg moeilijk.
met mijn eerste ben ik ingeleid op 2 juni 2007.

deze zwangerschap is helemaal nieuwe voor mij.. alles gaat tot nu toe erg goed, dus inleiden enz gebeurt denk ik ook niet.

ik ben nu 33wk zw van onze 2de kleine man en ben uitgerekend op 28 april.
(ik hoop niet later want, 29 april : opa jarig- 30 april: koninginnedag- 12 mei : schoonzusje,opa,opa jarig- 17 mei: feest opa en oma)

ik heb de datum 20 april al een geruime tijd in mijn hoofd :D

groetjes Simone

mv Mart en 33wk zw

Terug
Bovenaan