Wanneer draaien de kleintjes zich om??

die van mij is van 17 mei en draaide van de week van buik naar rug, voor het eerst. van rug naar buik is hem nog niet gelukt. Hij gaat wel steeds verder op zijn zij, dus het zal binnenkort wel per ongeluk gaan gebeuren dat hij doorrolt!

Hoi,

Die van mij draait zich vanaf deze week op zijn buik, hij is nu 11 weken oud dus hij is behoorlijk vlot t.o.v. mijn oudste zoon die was volgens mij wel een half jaar oud voordat er een beetje beweging in kwam! Volgens mij kun je er heel weinig van zeggen, het ene kind is hier weer sneller mee en daar weer wat langzamer mee. Ik zag wel aan Thijmen dat hij heel snel qua ontwikkeling zou worden op één  of andere manier zie je het al als ze baby zijn maar dat zal waarschijnlijk ook wel komen omdat ik nog een kind heb, je weet dan al een beetje hoe je kindje zich gaat ontwikkelen.

Groetjes,

Puk  

Irem wordt bijna 5 maanden en doet veel gym oefeningen maar draaien kan ze nog niet. Haha, volgens mij kiest ze ook de moeilijkste weg. Soort Pilates doet ze. Voetjes op de grond en kontje omhoog (op rug) en hoofd en benen tegelijk omhoog, erg goed voor de spieren maar draaien lukt zo niet zo erg.
Haar zus draaide nu al een tijdje alle kanten op. Moet eerlijk zeggen dat het van mij niet zo snel hoeft. Toen zij zich namelijk omdraaide kon ze het ook gelijk met slaapzak aan en vond ik haar in de meest onmogelijke posities in haar ledikantje terug.
Heb nu zoiets van doe maar lekker rustig aan, we gaan de winter in, hou graag nog even dekentjes in bed :)

Alles op z'n tijd, en met de 2e heb je denk ik ook minder haast met alles. Blijf maar lekker even klein denk ik dan, het duurt allemaal al maar zo kort.

Liefs,
Nina

Nick is vandaag precies 17 weken. En als ik hem op zijn buikje leg vind hij t wel prima en blijft zo liggen. Was wel al heel snel supersterk in zijn nek en kijkt dan ook alle kanten op maar op zijn rug draaien nee hoor. Vanaf zijn rug draait hij wel steeds verder op zijn zij maar zijn armen zijn dan lastige obstakels en kan dan behoorlijk gefrustreerd raken. Wel schattig om naar te kijken. Maar wat een kabaal maakt hij dan.........

Terug
Bovenaan