Wanneer eerste echo??

He meiden,

Het is gewoon super spannend die eerste drie maanden! Ik heb er gewoon zo veel zin in.
Ik vind het toch telkens weer een wonder!
Hebben jullie al last van kwaaltjes?
En de chinese horoscoop al gedaan..hahahaha;-)
Er gaan verschillende verhalen over die horoscoop.
Bij mijn eerste twee kinderen klopte het geslacht wel.
We zullen wel zien.

Groetjes, Marieke

Moeilijk is dat he, dat afwachten...
Wij hadden maandag intake bij VK en donderdag krijgen we de eerste echo...ik ben dan {volgens de planning} 8+1...
Normaal gesproken was de echo twee weken later, maar laten we t "vriendjespoliltiek" noemen...hihi...
Tante is kraamverzorgende en werkt samen met deze VK praktijk...we hadden dus n kruiwagentje voor n vroege echo...GELUKKIG...

Het is echt heel verschillen per VK, bij mijn vorige zwangerschap kwam ik er achter in week 5 en konden we in week 6 al langskomen.
Nu heb ik ook weer een test gedaan in de 5e week en wij mogen aanstaande maandag voor een eerste echo, ik ben dan als alles goed is 7w /4d.
En das lang wachten , de vorge keer hadden we binnen een week een sfspraak en nu dus 2.5 week wachten...
Vind het erg spannend, vooral omdat het de vorige keer al gelijk in het begin al iets mis is gegaan waardoor het niet groeide...

hoi,

ik ben nu 9,5 week in verwachting van de eerste en vind alles ook heel spannend. Ik heb vandaag voor het eerst het hartje horen kloppen bij de huisarts. Waarschijnlijk mag ik ergens volgende week voor de 1e echo. En daar kan ik nu ook echt niet lang meer op wachten.. Wij willen ook al heel graag weten wat het word alleen moet ik helaas daar nog wat langer op wachten haha nog zo'n 10,5 week.. Ben op 3 september uitgerekend.

Succes met je zwangerschap!

Terug
Bovenaan