Wanneer gaan jullie een kinderwagen enzo kopen?

Ik ben benieuwd wanneer jullie de spullen gaan kopen die je nodig hebt voor een kleine.
Ik ben nog maar 8 weken zwanger hoor maar ik zit nu al te zoeken op internet naar wat voor kinderwagen ik wil enzo.
Vind het zo leuk al die spulletjes!

Groetjes

Hoi,
Ik ben morgen 8 weken en wij hebben met 9wkn+3 de echo. Smiddags om 13.00u Als we goed nieuws hebben wil ik meteen ff wat gaan shoppen. Niet de grote dingen, maar gewoon iets kleins. Het is onze eerste dus wij hebben nog helemaal niks in huis op wat speelgoed na voor onze neefjes en nichtjes :)
Ik denk dat we dan ook eens goed gaan kijken wat voor kinderwagen we willen en voor het kamertje. Heb er al helemaal zin in om er voor te gaan kijken!! :) Ik denk dat we sowieso niet alles tegelijk kopen, maar een beetje verspreid ivm de kosten (dan lijkt het minder haha)

Hoi

Ik zou lekker genieten, als jij graag opzoek wil naar een kinderwagen ed gewoon doen!

Tip:
Ik weet dat ze van het weekend bij de Prenatal 25% korting hebben op de wagens en 20% op de rest en prenatal heeft ook als "service" dat als er iets mis gaat tijdens je zwangerschap dan mag alles kosteloos terug naar de winkel worden gebracht.

Veel plezier!!

Hey!

Ik ben ook al een wagen e.d. aan het 'spotten' hoor! Heb ook al een keuze gemaakt ;) Ondanks een zwangerschap van 5,5 week ;) Bij ING hebben ze namelijk een mooie set voor een goede prijs, dus die keuze was snel gemaakt!

M'n moeder had gisteren een heeel lief pakje gekocht, superleuk! 'My first day on this world' staat er op de voorkant! Wellicht krijg je ook cadeautjes als iedereen op de hoogte is!

In elk geval; shopse!

Echt heel leuk meiden!
Ik krijg er helemaal zin in.
goede tip van de prenatal. Ik zal gewoon eens even gaan kijken.
Cadeautjes krijgen lijkt me ook zo leuk. Ik denk dat zodra mijn moeder het weet ze zich helemaal blut koopt aan dingen voor de baby, haha ik zie het al voor me.
Maar idd zal ik dingen ook verspreid over de tijd gaan kopen hoor. Ik wil wel heel veel kopen maar het geld moet er ook zijn he ;-)

Groetjes

Ik heb alles nog van mijn zoontje dus dat scheeld al veel. Maar ik heb wel het wiegje gekocht, zelfs voordat ik een positieve test in handen had. (erg he?) maar als ik dan niet zwanger zo zijn geweest had ik hem nog wel kado kunnen doen aan mijn zusje... Dus opzich niet erg.

Wandelwagen ga ik niet kopen omdat ik gewoon de buggy ga gebruiken met een babynestje erin. Maar zal de kleine dragen in een draagdoek.

Terug
Bovenaan