Wanneer gaan jullie een kinderwagen enzo kopen?

@Lis;

Bij de ING spaar je rentepunten, als je daar spaart! Ken je dat niet? Kun je zien bij het inloggen op je internetrekening, en dan bij sparen; rentepunten!

Dus ja, ze verkopen wel kinderwagens bij de ING ;)

@Lis;

Bij de ING spaar je rentepunten, als je daar spaart! Ken je dat niet? Kun je zien bij het inloggen op je internetrekening, en dan bij sparen; rentepunten!

Dus ja, ze verkopen wel kinderwagens bij de ING ;)

ff gekeken... nee dat ga ik lang niet redden.. hihihi... Dacht dat ik met 8000 punten wel redelijk wat had. Niet dus.

Trouwens ik vind het zowiezo wel duur nog ondanks dat je bijna 30.000 punten moet inleveren.. nog 300 euro extra bijbetalen?

@Josh;
Kinderwagens zijn ontzettend duur! Die punten hebben voor mij 0,0 waarde, je kunt er immers niets mee! €300 is niet duur voor zo'n wagen! Het is een 2 in 1, als je elders op internet kijkt is ie gewoon €600 hoor!

Maar goed, de een vind dit normaal, de ander dat! Wellicht een leuke tip voor mensen die een wat duurdere wagen willen kopen! M'n vriendinnetje heeft hem en hij is top!

zo bedoelde ik het niet hoor... Ik heb er eentje voor 80 euro en dan is 300 wel veel.. Ook heb ik maar een salaris op bijstand niveau dus voor mij is het dan duur. Alles is duur dan.

Ik had enkele jaren trouwens een 3 in1 voor maar 179 euro dus vandaar. Viel je ook niet aan hoor. Maar zelf zou ik zoiets gewoon niet doen als een goede kinderwagen ook veel goedkoper kan, dit omdat ik al mijn hele leven heel zuinig moet doen. Van kinds af aan waren we arm, dus vandaar.

En idd die punten heb je nou eenmaal en daar heb je anders idd niet zo veel aan. Vond alleen 30.000 stuks veel.

oh en voor 30.000 punten zouden ze hem eigenlijk gratis moeten weggeven toch? Als je al zoveel punten hebt gespaart is dat het ook wel waard... (oh dat rijmt hihi)

Hallo, heb bij mijn eerst in de winkels en op marktplaats gekeken.
Wij kwamen daar een Quinny tegen.
Een 2e handse bevalt me goed!
Mijn zoon was met 4mnd al uit de kinderwagen bak gegroeid en de wandelwagen gebruiken we nog steeds, vooral op vakantie.
Vinden we steviger als een buggy.

We hebben wel weer gekeken voor een goedkope op MP, je weet maar nooit wat je tegen komt!
En anders gebruiken we deze weer, niks mis mee.
Het bespaart in de kosten...
Soms zitten er nieuwe bij...

Groetjes Natasja

Terug
Bovenaan