Wanneer gaan jullie een kinderwagen enzo kopen?

Ik heb ook een hele mooie gekocht vias MP.

Je moet alleen wel zorgen dat je dezelfde dag tijd hebt om hem op te halen. Ander is ie straks al weg.

Hij was nog bijna nieuw en het bonnetje van twee jaar geleden zat er nog bij 699 euro...............ik heb hem over genomen voor 50 nu gaat de bekleding naar de stomer voor 20 euro en klaar is de kinderwagen...

Hoi,
ik heb ook vanaf het begin geshopt, en zo de grote aankopen verdeeld. Ik was meteen na een maandje zwanger op zoek gegaan naar een kinderwagen, had eentje gevonden op ebay, nieuw!! maxi cosi met wieg en peuterzit, voor maar 100 euro!! Die dingen kosten minstens 400 nieuw.
Ook voor het slaapkamertje commode en bedje enzo als je vanaf het begin goed zoekt, kun je echt mooie setjes nieuw voor weinig halen! Ook hebben ze vaak levertijd dus als je op het laatst koopt, moet je daar ook rekening mee houden!
Er is zo'n shop in rotterdam, baby & tienerstore waar ze alles nieuw verkopen voor spotprijzen!! Zeker een aanrader!
Tot slot is het een hele geruststelling dat als je aan het (bijna) eind van je zwangerschap alles hebt, en geld hebt voor andere dingen, of extra dingetjes.
Hoop dat je er wat aan hebt,
groetjes Isabella
Als je op tijd begint met inkopen doen kan je dat dus veel geld sparen,

Terug
Bovenaan