Wanneer gaan jullie het vertellen?

Wij hebben het aan onze ouders en broers en zussen al verteld. Tegen hun kan ik dat niet stilhouden hoor haha.. tegen mijn beste vriendinnen ga ik het ook binnenkort al vertellen. Alleen op het werk enzo wachten wij wel wat langer, denk tot de 12 weken echo ofzo.. en jij? Al aan iemand verteld?

Ik wil het al heel graag vertellen aan onze families, maar ben nog maar net met de 7e week begonnen, vind het nog wel beetje vroeg. Ik denk dat we het proberen uit te stellen tot pasen, dan heb ik ook eerste afspraak met vk gehad. Maar zien of ik dat vol hou...
Werkgever met zo lang mogelijk wachten, in ieder geval tot na 1e echo...

Wij willen in ieder geval de eerste echo afwachten (ben dan ruim 10 weken) daarna willen we het iedereen gaan vertellen. Vertel het misschien een vriendin eerder...

Ik zou het nu al aan iedereen willen vertellen, maar 4 weken is wel erg vroeg! Ik denk dat we de eerste echo afwachten en dan de familie en beste vrienden inlichten. Na 12 weken mag heel de wereld het weten!

Ik ben ook pas 5 weken, maar vind het leuk om het met de familie te kunnen delen.. de enige reden om dat niet te doen lijkt mij de kans dat het mis kan gaan, en meestal vertel je dan alsnog dat je zwanger was maar dat het mis is gegaan.. en we gaan er natuurlijk vanuit dat het bij ons allemaal goed blijft gaan hè! :) maar het is ook maar net waar je je zelf prettig bij voelt om te doen..

Ik vind het zooooo moeilijk om niets te zeggen. Mijn moeder en zus weten het al. Een paar goede vrienden ook.
Straks komen mijn schoonouders op bezoek.... Kan ik mijn mond houden????
Het liefst wil ik wachten tot de echo, maar dat duurt nog zo lang.

Terug
Bovenaan