Wanneer gaan jullie het vertellen?

Ik heb t wel al tegen mn moeder verteld en twee goede vriendinnen hebben t geraden.. ze wisten dat ik bezig was om zwanger te worden. Verder wacht ik tot de 12e week.

Wij hebben het verteld aan onze beste vrienden. Ik heb net een heel leuk kaartje gemaakt met een foto van onze dochter voor de opa's en oma's en onze 3 broers, die weten het dus morgen. Zo leuk!! Verder wachten we totdat de eerste 12 weken voorbij zijn.

Wij hebben t al verteld aan ouders, zussen, broers en beste vriendinnen. Iedereen wist ook al dat wij bezig waren. En mocht het mis gaan heb ik hun steun hard nodig.
Op t werk kan ik het denk ik ook niet stil houden tot de echo....heb nu al een plof buik haha....tsja...derde he.

Heb eerste echo op 12 april....duurt nog best wel lang.

@ mama3007: jij hebt dus ook al een buikje?
ik heb 's avonds echt zulke opgezette darmen dat ik wel 5 maanden zwanegr lijk.
's ochtends is dat weer weg, maar mijn onderbuik begint al echt bol te staan en mijn broeken zitten op 2 na al niet meer fijn.. omdat ik normaal een hele platte buik heb durf ik al geen jurkjes meer te dragen want dan zie je al wat en ik wilk het nog even verborgen houden. bij mijn 1e zwangerschap zag je het pas een heel klein beetje met 15 weken, bij de 2e met een week of 10/11 maar nu dus al een stuk eerder...
en bij jou?

Wij hebben het al vrij snel aan onze ouders verteld (met 5,5 week) en mijn beste vriendin wist het meteen. Sindsdien (nu 7,5 week) aan broers zussen verteld en een aantal goede vrienden.
De 'rest van de wereld' vertellen we het pas na de echo!

Mijn vriend wil het heel graag eerst voor ons tweeën houden, maar ik ontplof bijna en durf niet met mijn moeder te bellen uit de angst dat ze het direct door heeft. Ik denk dat we dit weekend aan mijn moeder vertellen en dan na de eerste echo in april het aan mijn zus en zijn ouders. Hopelijk kan ik me stil houden tot die tijd.. :-D

@Esmee91, het stilhouden voor mijn ouders vind ik ook afschuwelijk. Afgelopen vrijdag heb ik haar nog gezien, en ik heb echt het idee dat ze me door heeft. Gelukkig was het overdag! Savonds heb ik een dikke buik!
Mijn schoonmoeder heb ik ook laatst al gezien, maar die heeft het nog niet door denk ik... Je eigen moeder is toch anders..
We gaan het in het paasweekend vertellen aan de as grootouders en as ooms en tantes. Ik kan niet wachten! Over 2 week weten ze het.

Terug
Bovenaan