Wanneer gaan jullie het vertellen?

@max88 ja ik heb ook het idee dat ze t doorheeft maar ik zal wel paranoia zijn hahaha! Heb net mijn vriend overgehaald om donderdagavond mijn moeder in te lichten. Zij is altijd met mijn gezondheid bezig geweest (hartpatiënt) en vind het dan ook belangrijk dat zij op de hoogte is en ons kan steunen als het niet goed zou gaan (waar we natuurlijk niet vanuit gaan!!).

Heb net mini sokjes gekocht, echt ik denk maar steeds dat ik t voor een ander haal maar tis toch echt voor ons zelf! De sokjes geef ik aan mijn moeder met een berichtje er bij dat ze vast voorbereid is iod. Nog even iets origineels verzinnen :)). Hoe gaan jullie het vertellen?

Ik wil ook origineel zijn, maar iets bedenken gaat lastiger dan ik dacht... Zit er nu over na te denken om cakejes te bakken (ik die dit altijd graag, dus dat s geen verrassing) met muisjes er op...

Misschien de sokjes als bloemen vouwen en in een boeket bloemen geven?

Mijn schoonmoeder is gek van weckpotten, dus die hadden we een weckpot gegeven met blauw/roze/witte muisjes en de eerste echo erin. Dacht ze eerst dat ze de weckpot als cadeau kreeg en zag heel de echo niet. Schoonpapa wel, dus die zei met tranen in zijn ogen dat ze goed moest kijken wat ze had gehad. Toen viel het kwartje.

Nu heb ik nog geen idee, twijfel of ik onze zoon een shirt aan ga trekken met een tekst erop. Of dat ik ze een fotolijstje geef met de echo. Beide opa's en oma's zijn gek op fotos van meneer en dan dus nu met andere inhoud.

Succes met verder bedenken!

Wij hebben het donderdag na de echo gelijk aan de ouders verteld. Gezien onze geschiedenis met miskraam en IUI, delen we dat soort dingen toch wel met hun.
Mijn baas heb ik ook gelijk gebeld, kan hij zich vast voorbereiden dat ik er straks een tijd uit ben (met een tweeling kan het zijn dat ik er eerder uit moet dan 34-36 weken).
Verder hebben we het het al aan meer mensen in de omgeving verteld. Dezelfden die we het ook zouden vertellen als het mis gaat.
Op mijn werk zelf vertel ik het waarschijnlijk na Pasen. Deze week hoef ik vanwege de feestdagen en een cursusdag maar 1 dag te werken, dat lukt waarschijnlijk wel ;-)
Maar ben zo misselijk en zo moe, denk dat ik het daarom volgende week vertel aan mijn collega's. Dan weten ze ook wat er aan de hand is.

Ik had trouwens mijn dochter een shirt aangedaan met 'grote zus'. Mijn moeder zag niks. Vervolgens vragen aan dochter of ze oma haar shirt wil laten zien. Zag ze nog niks! Toen uiteindelijk gezegd dat er 'grote zus' staat. Toen was het 10 seconden stil en viel het kwartje, haha!
Vervolgens de echo onder ogen geduwd en gezegd dat ze goed moet kijken. Niks hoor, ze gaf em door aan mijn vader. Dus ik zeggen dat ze niet goed had gekeken. Mijn vader snapte het en zag dat het een tweeling is!
Dussssss.....volgens mij kun je het net zo goed gewoon vertellen haha!

Terug
Bovenaan