Wanneer gaan jullie je zwangerschap bekend maken????

Hallo allemaal,

Ben benieuwd met hoeveel weken jullie de zwangerschap bekend gaan maken. Volgens mij doen de meeste dat eerder dan 12 weken. Zelf weten we het nog niet. Dus ben benieuwd  met hoeveel weken zwangerschap  jullie dat doen.

Gr.

bij mij weet nog niemand het, alleen mijn man  . Hij wilde graag dat we het stil zouden houden. Dat kostte eerst moeite, maar nu gaat het eigenlijk prima. Volgende week vrijdag heb ik een echo, ik denk dat ik het daarna ga vertellen. Ergens vind ik het gek om zo lang te wachten, want ook als het niet goed is horen ze het. Maar mijn man vindt het leuk om het nieuws nog even voor ons tweeën te houden. Groeten!

Erica

Hoi!
Ik heb het langzaam aan aan steeds meer mensen verteld en als vanavond de termijnecho goed is vertel ik het morgen op mijn werk aan mijn collega's!
Ik wil het goede nieuws ook graag delen en als het mis mocht gaan dan denk ik dat ik daar ook graag over zou willen praten met vrienden.
Ilse 9 weken en 6 dagen zw.

hoi, gefeliciteerd met jullie kleine wonder, ja waneer je het vertel kan niemand je vertellen, als je  een goed gevoel bij je zwangerschap heb, moet je het gewoon doen, veel succes met de zwangerschap.

een aantal mensen weten het al, dit ook omdat ik eerder een miskraam heb gehad. Het is wel fijn mocht het mis gaan dat ze je kunnen steunen.
Maar maandag avond echo gehad en er was toen een hartje te zien!!

18 april krijgen we de 2e echo. Als die goed is mag iedereen het weten.

Groetjes sylvia
8w5d

Hoi,

Wij hebben er ook even kort over getwijfeld. Ik dacht het voor me te  willen houden tot de eerste echo, maar dat kunnen mijn verloofde en ik helemaal niet! Wij zijn er zo vol van dat we het meteen  aan onze ouders en beste vrienden wilden vertellen.
En als het alsnog mis gaat wil ik het ook kunnen delen met de mensen om me heen. Ik denk dat mijn ouders en vrienden me beter op kunnen vangen als ze op de eerste plaats al weten dat we zwanger zijn.
Maar je moet gewoon doen waar je jezelf goed bij voelt!
Succes en geniet ervan!

Liefs Willeke

hoi
ik ben waarschijnlijk een week of 5 maar iedereen mag het weten..
de belangrijkste mensen hebben we het zelf verteld, en de rest kletst het wel weer door.
weet je ik heb zo iets van als het fout mocht gaan, weet iedereen waarom wij ons rot voelen..
en iedereen kan gelijk mee genieten.
ik ben blij dat je in ieder geval het hier gewoon gezegt kan worden..
greetz milenne

Terug
Bovenaan