Wanneer gaan jullie je zwangerschap bekend maken????

mijn ouders en 3 goede vriendinnen zijn al op de hoogte. Heb in januari een mk gehad (missed abortion gevolgd door een curettage) en zelfs toen hadden we al besloten dat mochten we weer zwanger zijn het met een paar mensen al snel te delen, omdat we het ook met hun zouden delen als het mis zou gaan (dit zijn de mensen die het in januari dus ook het eerste wisten maar pas nadat het mis was gegaan).
Dinsdag kwam ik erachter al ruim 7 week zwanger te zijn en dit vrolijke nieuws moest natuurlijk wel gedeeld worden .
De rest van de wereld moet nog even wachten tot na de termijnecho.

groetjes,
Marije

quote: heaven reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-04-2008 19:52:53'));

een seconde na de test mijn moeder en schoonouders gebeld
daarna na dagen aan studie genootje
en daarna eigenlijk aan iedereen die ik tegen kom

ik moet het allen mijn bazin nog vertellen maar daar wacht nog een week mee dan krijg ik mijn echo ik ben dan 11 weken

bij de eerste hebben twaalf weken gewacht bij iedereen
en door een zelfgemaakt filmpje over ons wondertje bekend gemaakt
dat was heel leuk!

ik vind het wel jammer dat ik het er zo snel uitgeflapt heb

Ja ik had ook heeeel snel een bericht van je. Is toch leuk!!!! Ik vertelde t ook meteen aan je.

gr linda

Hier een week nadat we het wisten aan onze ouders. En daarna langzaam aan aan de rest. Bij mijn zoontje ben ik heel ziek geweest, dus vond het wel fijn dat mensen het wisten en er rekening mee konden houden.
En als het misgaat, dan willen we dat toch delen.

Inmiddels bekend gemaakt, afgelopen donderdag goed nieuws gekregen/gezien en gehoord. Werd zoiezo behoorlijk in de gaten gehouden, dus nou toch maar bekend gemaakt ipv 12 weken.

Gr. Ingrid
8 weken
(mijn dochter heet Fenne*)

Op de dag dat mijn man en ik de test hadden gedaan, heb ik mijn schoonmoeder gebeld om het haar te vertellen. Ze was echt super enthousiast.
Mijn schoonzus weet het ook, maar verder wil ik het nog een beetje stil houden.
Heb het vanmorgen mijn collega verteld, waar ik meestal mee samen werk.
Ik was erg misselijk en had weinig eetlust en was aardig stil.
Dan is het voor die collega ook wel fijn om te weten hoe dat komt.
Maar ze was super blij voor mij!! Nu hou ik het voorlopig nog even voor me.
Ik ben nu ongeveer 2 maand en moet nog een maand wachten voordat ik
naar de dokter kan. Als dan alles goed is mag iedereen het weten!!

Gr Jacqueline

Wij hebben de test op 1e paasdag gedaan. Mijn ouders en schoonouders weten het sinds tweede paasdag. Verder willen we nog even wachten met wereldkundig te maken tot de echo is geweest. Mijn collega's beginnen wel argwaan te krijgen aangezien ik normaal altijd 's ochtends de koffie zet, maar dat nu al een paar weken probeer te vermijden omdat ik zo misselijk van die geur wordt... Iemand toevallig nog tips voor smoesjes? (Buikpijn, al thuis veel koffie gedronken vanmorgen etc)

hoi hoi,

ik heb m'n zwangerschap bekend gemaakt na de 1 e echo, dat was dus na 8 weken, ook op m'n werk, maar dat is een verhaal apart...ik werk in een verzorgingshuis waar mijn schoonvader woont, dus toen ik het me schoonvader ging vertellen heb ik het maar meteen gemeld op het werk, anders hadden ze het van m'n schoonvader te horen gekregen want die is ongelofelijk blij met z'n 12e kleinkind
rest vd familie wist het ook al en kon het dan ook niet achterhouden voor hem, had dat niet netjes gevonden
al met al natuurlijk erg grappig allemaal,

groetjes steph

Terug
Bovenaan