brian heeft ook al meerdere keren bij mijn ouders geslapen.
dat kwam ook omdat ik er echt helemaal doorheen zat.
ik had echt een kl*te bevalling van 28 uur gehad en mijn kraamtijd was nog ongeveer 10x zo erg.dus het was echt wel even nodig(klinkt stom of niet??)
even een nachtje doorslapen.en de dag erna gelijk naar opa en oma toe om hem te gaan halen.heerlijk is dat dan.nou is brian wat dat betreft echt een makkelijk kindje,die slaapt eigenlijk overal,als hij zijn eten maar krijgt en een schone luier,haha.
nou kent die mijn ouders en hun huis wel goed,ik ben daar best vaak en anders zien we elkaar bijna iedere dag,dus dat scheelt ook veel.maar nu wil mijn vriend brian een keer naar zijn moeder brengen en daar zie ik als een berg tegenop,dus dat zien we nog wel.
zij is namelijk helemaal alleen en super onzeker.ze flipt hem al als brian een paar "jengel geluidjes" maakt.en ze zegt zelf ook dat ze alex(mijn vriend) vroeger als baby zijnde een keer heeft laten vallen.omdat die toen net omrolde en de bel ging(ze was hem een schone luier aan het aandoen)toen heeft ze hem laten liggen en is de deur open gaan doen.ja toen ze terug kwam lag meneertje dus op de grond.en brian rolt sinds een paar weken ook zelf om,dus dat is een moeilijke "kwestie".
groetjes kim