Wanneer gaat de kleine voor het eerst uit logeren?

hier ook niet hoor.he bah,nee...nou hebben we het ook wel makkelijk;boas slaapt vanaf half 8,dus mn man en ik hebben de hele avond voor onszelf.en als manlief smiddags vrij is en boas slaapt 2/3 uurtjes doen wij ook vaak een dutje.uitslapen is er de laatste tijd niet meer bij,maar ik denk niet dat ik lang en lekker slaap als boas er niet is.nee,af en toe een dagje naar oma zodat ik kan werken vind ik net gek zat.
groetjes karin

Naomi is al een keer een nachtje bij opa en oma geweest, samen met haar grote zus...

en vanaf zondag gaat ze voor ruim een week naar opa en oma...want ik ga met vin naar Amerika omdat mijn zusje gaat trouwen. !0 uur vliegen is dat en alles er om heen dan nog....ben je wel 20 uur bezig  en dat vind ik te heftig voor een kind van 4 maanden en voor haar grote zus van 3,5 ook.....zijn bij opa en oma in zeer goede handen, maar...

oooooh wat ga ik ze ontzettend missen (nu al......)

Groetjes Yvonne

brian heeft ook al meerdere keren bij mijn ouders geslapen.
dat kwam ook omdat ik er echt helemaal doorheen zat.
ik had echt een kl*te bevalling van 28 uur gehad en mijn kraamtijd was nog ongeveer 10x zo erg.dus het was echt wel even nodig(klinkt stom of niet??)
even een nachtje doorslapen.en de dag erna gelijk naar opa en oma toe om hem te gaan halen.heerlijk is dat dan.nou is brian wat dat betreft echt een makkelijk kindje,die slaapt eigenlijk overal,als hij zijn eten maar krijgt en een schone luier,haha.
nou kent die mijn ouders en hun huis wel goed,ik ben daar best vaak en anders zien we elkaar bijna iedere dag,dus dat scheelt ook veel.maar nu wil mijn vriend brian een keer naar zijn moeder brengen en daar zie ik als een berg tegenop,dus dat zien we nog wel.
zij is namelijk helemaal alleen en super onzeker.ze flipt hem al als brian een paar "jengel geluidjes" maakt.en ze zegt zelf ook dat ze alex(mijn vriend) vroeger als baby zijnde een keer heeft laten vallen.omdat die toen net omrolde en de bel ging(ze was hem een schone luier aan het aandoen)toen heeft ze hem laten liggen en is de deur open gaan doen.ja toen ze terug kwam lag meneertje dus op de grond.en brian rolt sinds een paar weken ook zelf om,dus dat is een moeilijke "kwestie".

groetjes kim

Logeren leek mij ook niets. Eigenlijk nog steeds niet. Maar toch heb ik het zelf voorgesteld... (logisch hè). Ik heb binnenkort 's ochtends heel vroeg een afspraak en dacht: ik moet er tóch een keer doorheen (van wie moet ik dat eigenlijk???)
Toch maar zien hoe het gaat. Overdag is Christian ook al geregeld bij oppas. De ene keer vind ik het wel prettig (niet te lang), maar soms heb ik zo'n dag dat ik het absoluut niet kan waarderen en dan mis ik hem verschrikkelijk de hele tijd.
Nou ja, het zal wel loslopen. Toch???

Liefs,
Tess

Hoi!
Volgens mij is dit typisch zo'n onderwerp waar alle ouders tegen aan hikken, maar oh zo blij zullen zijn van de "effecten".   De eerste keer vonden wij hier ook vreselijk, maar daarna "gaven" we de kleine bijna gewoon weg. De kleine is inmiddels ruim 2 en vindt logeren bij opa en oma heerlijk! Andersom ook trouwens. Nu met dochterlief van bijna 6 maandjes is het gewoon anders: opa en oma hebben niet echt ruimte voor 2 kleinkinderen. Maar als de mogelijkheid daar is....
Groetjes, Ingrid

Terug
Bovenaan