Wanneer gaat jullie verlof in?

Hey,

Wanneer gaat bij jullie je verlof in? Werken jullie door tot 4 of 6 weken van te voren? En wat doen jullie met de eventuele vakanties? Ik moet vanavond nog een keer naar mijn werk. Daarna ben ik, door de bedrijfsarts, verplicht om de ziektewet in te gaan. (Zit ik al, maar ik hoef nu ook niet meer naar mijn werk.) Ik ben dus nu lekker 10 weken van te voren vrij. Ik moet ook zeggen dat ik nog maar weinig puf heb om nog te moeten werken. Heerlijk al die tijd voor mezelf en dan pas weer volgend jaar op mijn werk te hoeven zijn. Ik kan niet wachten op vanavond. Nog meer rust.

Oh, ja ik wordt eerder geholpen met een keizersnee, dus ik zal uiteindelijk nog wat meer tijd hebben na die tijd en voor die tijd heb ik dan dus een of twee weken minder, dus daar is het ook wel lekker voor.

Claudia

Hoi!

Ik ga 6 weken van tevoren stoppen. Dat betekent dat ik vanaf vandaag nog 3 weken moet werken. ik Twijfelde wel, omdat ik me eigenlijk nog erg fit voel. Ik overweeg dus ook om nog 1 week langer door te werken... Maar aan de andere kant heb ik erg veel zin in mijn verlof en misschien neem ik het er lekker van .
Toen ik zwanger was van Daantje heb ik tot 4 weken doorgewerkt. Ik vond het toen best zwaar op het einde, vandaar dat ik nu dacht aan 6 weken van te voren. Ik krijg de laatste weken ineens alleen erg last van mijn buik als ik de hele dag moet zitten. Dus dat speelt ook mee.
Als ik 6 weken van tevoren stop, en het kindje wordt precies op tijd geboren, dan moet ik al voor oud en nieuw weer beginnen.... Dus misschien is die week langer werken toch niet zo slecht idee...hihi.
Ik twijfel dus nog!
Liefs
Astrid

Hallo!

In principe gaat mijn verlof over 5 weken in, dat is zes weken voor de uitgerekende datum. Maar mijn bloeddruk gaat nu omhoog en ik voel me echt beroerd de laatste week. Veel rust, vaak overgeven, en afvallen. Dus het is even afwachten. Ik ben nu van fulltime, naar halve dagen gegaan. Dus ik werk nu nog 20 uur.
Aan de ene kant wil ik het graag volhouden, maar ik merk dat het lichamelijk momenteel echt niet lekker gaat.

Groetjes!

Haaidiehoo!

Ik moet nog twee weken werken vanaf vandaag, 18 augustus.
Deze week nog 3 dagen, volgende week nog 2. Vanaf woensdag de 27e dus met verlof!

Heerlijk! Heb er zin in.

Liefs, Billie
32w2d

Hey!

Eigenlijk zou ik ook 27 aug met verlof gaan...6 weken vantevoren dus. Ik werk in de kinderopvang, dus bij ons is het verplicht.
Maar helaas zit ik sinds 2 weken thuis en heb ik dus al wat langer verlof....op zich wel lekker, maar moet het rustig aan doen dus kan thuis ook niet zoveel doen!

Officieel moet ik 18 december weer beginnen, maar aangezien ik dat niet zo zie zitten zo net voor de feestdagen....heb ik er nog maar een maand vakantie achteraan geplakt!
En nu begin ik dus pas weer 20 januari met werken! HEERLIJK!!!

Voor degene die nog moeten werken, werkse nog even en dan lekker gaan genieten...probeer ik ook!
Groetjes Judith

Hoi,

Officieel zou mijn verlof 1 september ingaan, 6 weken vantevoren. Dit omdat ik al in de ziektewet zit. Nu deed ik tot vandaag drie ochtenden vervangend werk op kantoor, maar daar ben ik ook mee opgehouden. Het wil even niet meer. Ik ben bekaf en heb erg veel last van mijn rug en bekken. Ook heb ik erg veel last van harde buiken. Rustig aan doen roept iedereen, terwijl ik voor mijn doen me al enorm rustig hou.
Ik zou net voor de kerstdagen weer moeten beginnen, maar ik zou het liefst in januari weer beginnen. Nu is het alleen nog maar de vraag of ik tussen kerst en oud en nieuw
vrij kan  nemen omdat dit normaliter niet mag. Een collega van mij die 3 weken eerder uitgerekend is heeft hier ook al nee op gekregen. Even afwachten dus.
Nu eerst maar met de benen omhoog en eens een lijstje gaan maken met wat er allemaal nog moet gebeuren.

Groetjes,

Suus

Morgen!!!! Nog 1 dagje werken, en dan ben ik lekker vrij. Dat is 6 weken voor de uitgerekende datum, en daarvoor nog  3 daagjes bijzonder verlof omdat mn mannetje en ik een geregistreerd partnerschap aangaan.
Ben ook al de hele avond een beetje giegelig, alsof ik grote school vakantie krijg hihi.

gr. Peet
(33 +2 weken)

Terug
Bovenaan