Wanneer gaat jullie verlof in?

Hallo!

Net als Nathalie werk ik voor mezelf, dus mijn verlof is een beetje een glijdende schaal: ik werk al een tijdje wat minder (ook omdat ik afgelopen weekeinde verhuisd ben), nieuwe klanten zoeken heeft immers even niet zoveel zin, en hoewel ik officieel per 1 september stop (5 1/2 week) heb ik nog een klant waarvoor ik nog werk als het goed gaat. Hele duidelijke afspraken mee gemaakt, zodat ik altijd kan zeggen: nu niet, en dan lijkt het me gewoon leuk: het gaat echt om af en toe een paar uurtjes of een dagdeel, en ik heb onwijs leuk werk, dat ik van huis uit kan doen, dus het is ook niet zwaarder dan bijvoorbeeld gordijntjes naaien of winkelen voor babyspul.

Ik voel me behoorlijk goed, mits ik mezelf in acht neem, ik doe regelmatig een dutje bijvoorbeeld. En ik moet niet vergeten te eten, ik ben bang dat ik afval, da's niet de bedoeling! (Want dat zijn dan geen overbodige kilo's, ik ben niet zoveel aangekomen.)

Groetjes,

Zeeuws Meisje

Mijn verlof gaat 27 augustus in dat is mijn laatste werkdag precies 6 weken voor de uitgerekende datum.
Nog lekker 2 daagjes werken.
en dan nog geboortekaartjes maken, het moeilijke is dat ik de kaartjes half grieks moet schrijven. de foto voor de voorkant is klaar.
Dus ik moet dat nog allemaal kijken hoe dat gaat met die kaartjes, ik wil ze via geboortepost bestellen.
Alleen ja logisch ook weet ik nog geen datum en geboortegewicht etc, hoe doen jullie dat? Maken jullie die kaaarten later of geven jullie dat later door?

xxxxx miranda

Meestal is het wel voldoende als de bij die variabele gegevens een 'x' zet. Bijvoorbeeld: hij/zij weegt xxxx gram. Dan kunnen ze de vaste gegevens zoals adres en gedichtje alvast voordrukken. Na de geboorte bel je dan de ontbrekende informatie door, en heb je de kaartjes binnen 1 a 2 dagen.

gr. Peet

heb al een paar week verlof vanaf 1 aug mijn contract werd niet verlend helaas..
maar, vind het toch wel ff lekker zo moet ik zeggen...

moet morgen de ww bellen en me ziek melden,

liefs mama van 1

Terug
Bovenaan