quote: Happy Girl 27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-05-2009 21:29:42&apos

);
Hoi Chaniel.
Wanneer heb je je eerste echo dan?
Ik heb mijn eerste 12 mei, en dan ben ik 8,5 week.
Buikbanden vind ik ook heel leuk, maar ik ben stevig dus ik denk niet
dat ik een mooie strakke buik krijg.
-x-
Hoi Happy Girl,
dat je stevig bent, betekent niet dat je niks kunt hebben aan een buikband! Koop wel een beetje een strakke, want anders heb je er weer niks aan!
Ik ben zelf ook best wel stevig en heb rond de 20 weken een aantal weken heel erg bandenpijn gehad! Ik droeg toen een strakke panty om de pijn een beetje tegen te gaan, aangezien ik helaas geen geld had voor een goede buikband! (het hielp wel heel erg!)
Mijn buik is ook niet zo heel mooi, niet zo mooi als bij een slanker persoon, waarbij je meer ziet dat ze zwanger is! Maar dat neemt niet weg dat ik er niet van kan genieten hoor! Krijg alleen helaas soms wel vervelende opmerkingen van mensen die niet weten dat ik zwanger ben, dat ik toch wel weer ben aangekomen... Iets wat weer niet klopt, aangezien ik nog geen grammetje bij heb, maar ja, mijn buik wordt wel dikker natuurlijk, maar de rest van mijn lichaam wordt juist strakker...
Sinds verleden week is de baby een beetje gedraaid, waardoor mijn buik ineens een heel andere vorm heeft! Nu heb ik ook een echte zwangerschapsbuik!
Er is dus niks voor te zeggen hoe je buik eruit zal gaan zien, ook niet als je wat steviger bent!
Geniet lekker van je zwangerschap, dat is veel belangrijker dan hoe je buik eruitziet!
Groetjes
Saskia
PS, de koopziekte heeft wel toegeslagen... Heb van de week een enorme beer gekocht bij de Blokker! Onwijs leuk toch!