wanneer hebben jullie het allereerste aankoopje gedaan?

Hoi Channiel en Saskia

Bedankt voor jullie reactie.
Sorry dat het zo lang duurde dat ik wat terug stuur,
maar ik ben de laatste tijd zo moe dat ik niet veel puf heb
om achter de pc te kruipen.
Maar als ik het goed begrijp zijn er dus verschillende maten buikbanden
dat wist ik helemaal niet.
Ik  heb dinsdag mijn eerste echo gehad bij de vk en je kon zien dat er iets in de
baarmoeder zit, maar nog niet zo duidelijk.
En ik lees hier op het forum ook dat ze met 6 weken het hartje al kunnen zien
kloppen, nou dat was bij mij ook niet zo.
9 juni heb ik de termijn echo en dan ben ik 12 weken, ik heb daar echt wel zin in.
Ik neem mijn vriend dan ook mee

Liefs

Hoi Meiden,

Hier gisteren weer een reuze-aankoop gedaan...
Zag zo'n leuk pakje bij de C&A, kon het gewoon niet laten!
Is een overslag truitje en een trappelpakje ook overslag met daarop een paard en een kip, met de tekst true friends! Natuurlijk wel weer in neutrale kleuren, want we weten het gewoonweg niet!
Was gisteren ook op controle, misschien een beetje vandaar dat ik het pakje heb meegenomen, alles was namelijk weer helemaal goed!

groetjes
Sas

Hoi Hoi

Ik heb vorige week 2 rompertjes gekocht van Winnie de poeh
ik ben daar helemaal weg van.
Maar ik vraag me af vanaf welke maat je rompertjes moet kopen,
want je weet nooit hoe groot je baby is.
Moet je dan voor de zekerheid al vanaf maat 44 beginnen en dan van alle
maten een paar in de kast leggen.
Wat denken jullie.

Groetjes

Ik heb de eerste aankopen gedaan na de 1e echo (11 weken). Daar hebben we samen een leuke dag van gemaakt. Eerst de echo en daarna lekker winkelen. 1 setje kleertjes en een knuffeltje.
En na de 20 weken echo gingen we helemaal los! Toen wisten we ook dat het een jongetje zou gaan worden.

Wat betreft dematen. Je hoeft echt geen maatje 44 te kopen. Dat is echt voor prematuurtjes. Normaal gesproken heb je in het begin maatje 50 - 56 nodig.

Hallo,

ik heb lang gewacht met de eerste aankopen.
Ik ben wel al snel positiekleding gaan kopen omdat mijn gewone kleren niet lekker meer zaten, maar met babyspullen heb ik gewacht.
Ik had namelijk een risico dat het mis kon gaan of dat ik het kindje nog moest laten weghalen. En ik dat geval wilde ik niet tegen babyspullen aanlopen in huis. Dat zou alleen nog maar meer pijn doen.Met 15 weken heb ik een punctie gehad en met 18 weken kreeg ik een zeer goede uitslag.
Daarna ben ik meteen gaan shoppen.
We hebben al vrij snel de grotere spullen gekocht en besteld. Nu ben ik 30 weken en heb zover als alles in huis. Nog hier en daar wat spullentjes, maar niks wat echt van groot belang is. Als de kleine nu komt kan hij alles doen wat er moet gebeuren.

Groetjes Jeanine

Hey dames,

twee jaar geleden heb ik een miskraam gehad, na ongeveer acht weken, maar ik had na de test wel al een knufje gekocht. Die heb ik daarna in een doos gedaan en op zolder weggezet. Nu ben ik weer zwanger, en ook al was er al eentje misgegaan, ik heb toch weer een knufje gekocht. Gelijk na de test al, eigenlijk. Ook al voelde het als de goden verzoeken, het maakte het feit wel echter. Klinkt misschien raar, maar ja, zo voelde ik het.

Terug
Bovenaan