wanneer in badje?

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,
Ff een vraagje: wanneer doen jullie je kleintje in bad?
Onze Daan is nu 5 weken oud en gaat eens in de 2 dagen in bad. Niet vaker want hij heeft een hele droge huid. Normaal doe ik hem smorgens in bad.
Hij krijgt nog 6 voedingen en komt om de 4 uur hiervoor. Maar snachts wil hij nog wel eens om de 3 uur komen (fout ritme dus).
Nu vraag ik me af of het iets zal uitmaken als ik hem later in bad doe. Maar eigenlijk is dan dus spitsuur in de hut; met koken, kid naar bed enz.
Wanneer doen jullie het badritueel?

hi

wij doen djaimy s avonds in bad lekker met weleda weltrustenbad olie  na de fles van half 7 dan gaat hij om half 8 in bad ongeveer en dan ligt hij om 20 uur in bed en krijgt zijn laatste fles om half tien/22 uur. en hij slaapt dan lekker tot half 9 maar djaimy is al wel 3 mnd en 1 week. met 5 weken sliep hij ook niet door.

groetjes angela

Hoi, wij doen Dylano meestal voor zn 2de voeding in bad.
Hij gaat zometeen met papa onder de douche.
Gisteren heb ik hem pas rond 21.00 in bad gedaan... zo kwam het uit.
Met Zwitsal Slaapzacht.
Een dag niet in bad is echt geen schande hoor, gebeurt bij ons ook weleens.
En vooral omdat je kindje een droge huid heeft, is dat idd wel verstandig.
Je hebt trouwens ook badolie van Zwitsal tegen de droge huid.
Heb ik ook, gebruik ik soms (is niet nodig hoor).
Mss kun je dat ook eens proberen.

Groetjes Debby.

quote: lonely mum schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-10-2007 10:53:01'));

Hoi hoi,
Ff een vraagje: wanneer doen jullie je kleintje in bad?
Onze Daan is nu 5 weken oud en gaat eens in de 2 dagen in bad. Niet vaker want hij heeft een hele droge huid. Normaal doe ik hem smorgens in bad.
Hij krijgt nog 6 voedingen en komt om de 4 uur hiervoor. Maar snachts wil hij nog wel eens om de 3 uur komen (fout ritme dus).
Nu vraag ik me af of het iets zal uitmaken als ik hem later in bad doe. Maar eigenlijk is dan dus spitsuur in de hut; met koken, kid naar bed enz.
Wanneer doen jullie het badritueel?

Hoi,

wij doen Stijn de ene dag in bad, de dag daarna onder de douche en de dag daarna wassen we hem op de commode met de waskom, omdat ik in bad niet zo goed alle plooien kan wassen omdat hij niet stil ligt. Stijn heeft ook een hele droge huid. Ik smeer hem altijd in met zwitzal babyolie. Dat werkt nog beter dan ollie in bad.

Groetjes van Marloes

Hoi,

Wij doen Lucas om de dag in bad. Eerst deden wij  dit 's morgens, maar tegenwoordig doen wij het 's avonds. Mijn man kan hem dan ook wat vaker in bad doen (vindt hij erg leuk om te doen). Volgens mij maakt het niet uit wanneer je je kindje in bad doet. Doe je kindje in bad wanneer het jou goed uitkomt.
En baby's slapen pas door wanneer ze er klaar voor zijn. Volgens mij kun je dat niet forceren. Mijn zoontje  sliep met 8 weken voor het eerst door.

succes  

Wij doen Dean (bijna 6 weken) elke avond in bad rond 10 uur daarna laatste fles en slapen tot 6-7 uur sochtends. Wel smeer ik hem lekker in met bodylotion elke avond en doe ik beetje olie door het badje.

Britt is nu 4 maand en die doen we tegenwoordig tegelijk met de 2 zussen in bad. Britt in de tummy in het grote bad

Terug
Bovenaan