wanneer in badje?

quote: happy75 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-10-2007 10:33:31'));

Ik doe de kleine om de dag in badje, de andere
dag was ik hem. Ook de mijne past allang niet meer in
de tummy! (4 mnd oud) en zelfs al bijna niet meer in
het badje als meneer zich strekt (en hij is nogal beweeglijk)

We hebben zelf een extra groot bad (rond) en om die nou zo vaak
helemaal te vullen..!! Ik moet dus nog even een oplossing
vinden, want hij vindt badderen wel ontzettend lekker!!
We gaan wel af en toe met zn drietjes in het grote bad, vindt ie ook leuk!

Iemand een idee? Bestaan er eigenlijk een iets groter maatje kinderbadje? Ik weet wel dat er van die dingen zijn die je bijv. in de douchebak zet maar dat zijn badjes voor wat oudere kindjes....

Hoi Happy,

bij de prénatal verkopen ze een soort ligstoeltje voor baby's zodatze nog in het badje kunnen. kosten bijna vijftien euro. Als Roy gaat zitten kan hij nog makkelijk een jaar in het badje hoor. Als hij kan staan zou ik hem wel op de grond zetten i.v.m. klimmen.

Groetjes van Marloes

oh die dingen heb ik wel zien liggen bij prenatal.
Dan heb je ook je handen vrij want ik heb soms gewoon
een lamme arm van hem vasthouden!
Heb jij zo'n ding?

Hoi allemaal,

Onze jongste knul van 9 weken gaat nu vaak om de dag mee in bad bij zijn grotere broers en zus. Dit dan 's avonds. Dan krijgt hij tegen 20.00 uur zijn laatste voeding en dan slaapt hij door tot 4.00 uur.   Ook onze knul is erg gevoelig voor geparfumeerde stoffen, dus ik doe balneum in bad.

Groeten Alice

Ik heb het gister eens uitgeprobeerd... na 22 uur lekker in badje gedaan, daarna de fles en dan naar bed. Was dus zoiets half 12 dat meneer in bed lag en evengoed om 3 uur vannacht weer paraat.
Daarna was ie om 6 uur weer wakker maar toen heb ik m de speen gegeven. Daar heeft ie het nog mee gered tot half 8...

Hoi,

Mijn zoontje gaat elke dag in badje altijd na het eten van ons s avonds.

en daarna geef ik hem de fles en valt hij vrijwel meteen in slaap.

lfs nice

Hoi,

Kyra gaat vaak maar 2 a 3 keer per week in bad. Of ze gaat mee douchen want dat vind ze ook erg leuk! Meestal gebeurt dit savonds maar ook soms sochtends.
Kyra gaat zo weinig in bad omdat ook zij een erg droog huidje heeft. Ik was haar wel elke dag even. Heb sinds vandaag ook zo een standaart voor in bad staan want ze is nu zo druk in bad dat ik haar niet lekker vast kan houden. Nu kan ze waarschijnlijk ook lekker spelen... morgen uitproberen of ze het wat vind :)

Groetjes,

Frieda

Terug
Bovenaan