wanneer in badje?

Ik doe Liz 's avonds om 20.30u in bad, of iig pyjama aan en daarna krijgt ze om 21.00u haar laatste fles waarna ze om 21.30u te bed gaat en dan slaapt ze tot een uur of 8 's morgens!

Groetjes Karmen

Om hem om 22 uur nog in bad te doen, is denk ik niet haalbaar voor me. Tegen   die tijd ben ik daar echt te moe voor.
Zwitsalpoducten verdraagt ie niet; daar krijgt ie enorme uitslag en een rode huid van. Volgens de verloskundige komt dit vaker voor. Zwitsal is te zeer geparfumeerd. Natusan is in dat geval beter. Gek he? Dat verwacht je toch niet van een babymerk van die naam... maar das net als met pampers: dat werkt bij onze kinderen ook niet.
De kruidvat luiers bevallen veel beter.

Wij doen Feline eens in de 2 dagen in bad (of samen onder de douche) en soms doen we het nog een dagje later als het niet uitkomt.
Ik gebruik ook geen zwitsal, want ze krijgt er rode vlekken van. Ik gebruik een flesje die in die pakketen zat, weet het merk niet uit mijn hoofd.
En soms zelfs zonder zeep, omdat het niet goed is voor de huid.
Als shampoo gebruik ik wel zwitsal, daar heeft ze geen last van en het ruikt zo lekker!

groetjes Mariska

Hoi
Wij doen Daan (8 weken) om de dag s,avonds in bad.
hij krijgt s,avonds om half elf zijn laatste fles en daar voor doen we hem eerst lekker in bad.wordt hij lekker rozig van.
s,morgens om een uurtje of 06.30 is hij er weer.
smeer hem in met zwitzal bodylotion
groetjes Arjanne

Hoi,
Lieve gaat elke dag wel in bad..
Meestal als de oudste twee er tegen 20.00 in liggen, gaat zij in bad, en daarna om half 9 gaat ze naar bed.
Ze geniet er zo vreselijk van, dat ik het gewoon erg leuk vind om te doen.
Ze heeft niet zo'n moeilijke huid, en ik doe er badmelk in, dus geen schuim.
Heerlijk als ze dan zo lekker ruiken he!!
Om 22.00 haal ik haar eruit voor de laatste fles, en die drinkt ze slapend..Ze slaapt door tot 7.00.
Al vanaf dat ze drie dagen oud is!
Geweldig dus..
Groetjes Rina

Ik doe Kylian ook een x in de 2 dagen in het badje.
Wel zonder zeep, kan niet tegen parfum nl

Van zwitsal heb je badolie, dit kan je in het badje erbij doen is lekker vet.
Na het afdrogen dan niet meer insmeren dan kan de olie zijn werk doen.
Dit heb ik bij Kylian ook gedaan maar was dus gauw over ivm parfum allergie zeg maar..
Ook kun je hem gewoon in badje doen zonder iets en daarna insmeren met vaseline.

Groetjes

Jacomien
mama van Kylian
09-09-2007

quote: Nienke1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-10-2007 13:00:58'));

Britt is nu 4 maand en die doen we tegenwoordig tegelijk met de 2 zussen in bad. Britt in de tummy in het grote bad

Hoi Nienke,

is Britt nog zo klein dat ze nog in de tummy past? Of heb ik zo'n reuze baby die er na een week of vijf toch echt niet meer in kon?

Groetjes van marloes

Ik doe de kleine om de dag in badje, de andere
dag was ik hem. Ook de mijne past allang niet meer in
de tummy! (4 mnd oud) en zelfs al bijna niet meer in
het badje als meneer zich strekt (en hij is nogal beweeglijk)

We hebben zelf een extra groot bad (rond) en om die nou zo vaak
helemaal te vullen..!! Ik moet dus nog even een oplossing
vinden, want hij vindt badderen wel ontzettend lekker!!
We gaan wel af en toe met zn drietjes in het grote bad, vindt ie ook leuk!

Iemand een idee? Bestaan er eigenlijk een iets groter maatje kinderbadje? Ik weet wel dat er van die dingen zijn die je bijv. in de douchebak zet maar dat zijn badjes voor wat oudere kindjes....

Terug
Bovenaan