Wanneer in de wandelwagen?

De titel zegt het al. Wanneer mogen kindjes in de wandelwagen. Ik vind de wandelwagen nu nog zo groot, maar het lijkt me zoveel leuker voor Maddox, kan hij een beetje rondkijken. Maddox is morgen 18 weken.

Groetjes, Petra

hoi petra,

wij hebben de kleine met ong.4,5 maand in de wandelwagen gelegd, dus ook bij ong. 18-19 weken, in de wagenbak lag hij alleen maar te jammeren omdat hij niets kon zien, en ik denk als de wandelwagen een redelijke ligstand heeft dat het helemaal geen probleem is, hier vond ie het helemaal geweldig!

groetjes susanne

Hoi,

wij hebben Mats met 4 maanden in de wandelwagen gelegd. Puur omdat hij klem lag in de bak (die van Quinny zijn echt heel erg kort en smal!). Volgens mij was hij het nog niet echt zat.

In de wandelwagen gaat het prima. wij hebben een buzz en die kan heel erg plat.
Merk wel dat hij in de bak beter en ook langer sliep. In de wagen kan hij juist weer alles beter zien waardoor hij minder snel verveeld is.

Ik zou het gewoon eens proberen als ik jou was.

Groetjes Martinique

hee mamas

het advies is om baby s zo lang mogelijk te laten liggen
dat is beter voor de ruggetjes

okee af en toe even recht op kan denk ik geen kwaad maar bij een lange wandeling lijkt me toch beter om te liggen

mijn kleintje ligt nu nog steeds in de wandelwagen hij is 6 maanden
hij ligt nu ook vaker op zijn buik en dan doe ik zijn kap omlaag kan hij toch alles zien

misschien vind je dit een goed alternatief

succes ermee

Heb dit toevallig van de week op cb gevraagd, kreeg antwoord dat Heaven ook gaf: zo laat mogelijk (zeven/acht maanden, tenzijn baby er eerder uit is gegroeid) vanwege hun ruggewervel en de schokken die de wagen maakt. Van de week had iemand bij ons in de  buurt haar vier weken oude baby in de buggy, sneu joh, hij botste alle kanten op. maar als je wagen heel plat kan is het voor korte stukjes met een paar maanden vast niet zo erg.
Gr Irene

het is een leuk advies van het cb maar het probleem is dat de kindjes tegenwoordig niet zo lang in de kinderwagen passen vanwege de kleine bakken.
ik geloof nooit dat marijn er tot 6 a 7 maanden inpast al zou ik het nog zo graag willen.
ik had al een kinderwagen gekocht met een grotere bak dacht ik maar dat valt toch tegen als het matrasje en de dekentjes er in komen.
maar ja we zien wel ik houd hem er zo lang mogelijk in totdat hij er is uitgegroeid.
groetjes henny

Gisteren heb ik Maddox voor het eerst in de wandelwagen gelegd. Ik had de wandelwagen bijna helemaal plat gedaan, dus dat ging wel. Wel zag ik dat de wagen toch nog iets te groot is, de riempjes zaten nog niet helemaal goed, dus het is toch nog iets te vroeg. Ik heb wel een stukje met hem gelopen en hij vond het  fantastisch. Hij lag overal naar te kijken en had het prima naar zijn zin. We wachten nog een maand of twee en dan kan hij er prima in. De kinderwagen wordt ook voor hem wel krap maar ik denk dat het nog wel zo'n  twee maandjes kan.
Groetjes,Petra

Terug
Bovenaan