Wanneer in de wandelwagen?

Hoi! Ik heb de reiswieg eigenlijk nooit gebruikt voor mijn tweeling van bijna 4 maanden. Ik heb meteen de Maxi-Cosi's op het onderstel gezet en ben daarmee gaan wandelen, vond ik veel makkelijker met die twee hummels. Met 3,5 maand heb ik ze in de wandelwagen gezet, wel op de laagste stand zodat ze bijna plat liggen. Nu hoor ik vaak dat mensen zeggen dat het niet goed voor hun ruggetjes is om ze in de Maxi-Cosi's te zetten als ze zo klein zijn. Maar die Maxi-Cosi's kunnen toch gelijk gebruikt worden, hoe moet je ze anders in de auto vervoeren? Bovendien ga ik maar een uurtje hoogstens 1,5 uur wandelen. Hopelijk heb ik er niet slecht aan gedaan???

Hoi,
ik hoor vaker dat kinderen niet meer in de bak kunnen of willen. Met Quinn heb ik er geen last van. Die is met zijn speeltjes bezig en kijkt graag naar de lampjes in de winkel. Verder vindt hij het allemaal best.
Ik heb dezelfde wagen van de Etos (heet officieel beebies first, die hebben ze ook bij blokker en leenbakker). Een goedkope combiwagen. 180 Euro. Van te voren zeiden mensen al tegen mij dat ze de bak zo klein vonden, maar dat is hij echt niet. Quinn past er nog heel goed in en kan er ook nog wel maanden in. Zo zie je maar, dat goedkoop niet altijd duurkoop is.
Groetjes Veerle

Terug
Bovenaan