wanneer is het bij jullie bedtijd??

A

Anoniem

Guest
 Hoi dames,

hoe laat gaat jullie kleintje naar bed?
en hoeveel uur slaapt hij/zij?
bij ons verschild het dagelijks het ligt eraan of ie tussen de middag heeft geslapen en hoe lang. maar meestal slaapt  Nizar 2 tot 3 uur tussen de middag (best veel) en dan slaapt ie savonds best laat om een uur of 22.00 tot sochtens een uur of 8. omdat ik nu ook een dochtertje heb van 10wk is het best vermoeiend savonds. vandaar de vraag.

Liefs Chams

Hoi,

Yari gaat eigenlijk altijd tussen 19u en 20u naar bed. En dan maakt t niet uit of ie 's middags heeft geslapen. Hij gaat 's middags altijd naar bed een poosje en dan geeft ie zelf aan dat ie naar boven wil en dat is meestal rond zevenen maar dan wil ie boven nog even ravotten en om de dag gaat ie in bad. Hij slaapt meestal tot de volgende morgen half 8 en gaat dan pas weer na het middageten naar bed.

Succes.

xx Elly mv Yari

Yoëll gaat 19.30 uur naar bed, wordt 's nachts wakker helaas. 's Ochtends is hij wakker tussen 7 en 8 uur En overdag slaapt hij tussen de middag een uur.

Het is nooit een langslaper geweest, maar ik vind het heerlijk dat hij om half acht in bed is. De avond is echt voor ons

Misschien kun je de middagslaap korter maken door hem elke keer wat eerder wakker te maken. Succes

hoi,

Lieve gaat 's avonds tussen 20u en 20.30u slapen. ze wordt meestal rond 8u weer wakker en blijft dan op tot 12.30u. dan slaapt ze 2-3 uurtjes en gaat ze vervolgens 's avonds weer slapen.

dit ritme heeft ze overigens pas een maandje of 2-3. daarvoor was het iedere dag anders..
succes ermee!

groetjes,
Mo22

Hoi,

Tijn gaat zo tussen 18.30 en 19.00 naar bed, hij slaapt dan tot 7.30 de volgende ochtend en 's middags slaapt hij zo van 12.00 tot 14.00.

Groetjes Danielle (mv Tijn 26.09)

Hoi,

Zo dat is inderdaad wel erg laat, om 22:00 naar bed. Bij ons is het om 19:00 kinderbedtijd, het kan soms (héél  soms)  een half uurtje schelen als ze echt heel lief aan het spelen is, maar om 20:00 ligt ze echt in bed en slaapt dan ook. Ze wordt wakker tussen 6:00 en 7:00.

Tegenwoordig slaapt ze nog maar 1x overdag, meestal van 10:00 tot 12:30, maar net als gister was ze zo moe dat ze 2x gaat, eerst van 9:00 tot 11:00 en toen weer van 15:00 tot 17:15 (we moesten haar wakker maken). Ze lag er om 19:30 in (het bed duurde iets langer dan normaal).

Ik zou inderdaad proberen om de tijd een beetje te gaan verschuiven, steeds met een half uurtje, lekker naar bed, verhaaltje en licht uit. Ik hoop voor je dat het gaat lukken want ook jij hebt je rust nodig, zeker met een kleintje van 10wk erbij.

groetjes Nanda

De eerste zeven jaar gaat Stijn om 19 uur naar bed!!!

Dan slaapt ie minimaal 12 uur over de nacht en ’s middags anderhalf tot twee-en-een-half uur. Vooralsnog bevalt het ons alle drie prima, alhoewel die middagdutjes wat lager mochten zijn van mij, haha.

Terug
Bovenaan