wanneer is het bij jullie bedtijd??

Julian ligt uiterlijk om half 8 op bed. Rond 7 uur is hij weer wakker, de laatste tijd steeds vroeger (net als vorig zomer...grr..). Na het middageten gaat hij direct op bed en slaapt tussen de anderhalf en 3 uur meestal.
Gemiddeld dus denk is zo'n 13 a 14 uur slaap.

De avond is voor ons samen en dat blijft voorlopig ook zo!

Ellen mv Julian (25-08-2006)

Lorenzo gaat om 19.00 naar bed en slaapt
dan tot ong.08.00 uur
s'middags slaapt hij een uurtje tot soms 2 uurtjes
hij gaat dan direct na de boterham naar bed
ong. om 12.30.
ik vind 19.00 uur een mooie bedtijd voor zo'n
klein ventje hij is dan ook echt moe

groetjes
Bianca mv Lorenzo

19.00 is hier ook de start van de grote-mensen avond.
Hij slaapt dan tot ongeveer 7.30/8.00. Overdag slaapt ie 2 a 3 uur. Soms in 1x soms in 2 slaapjes.

Ik denk wel dat het verstandig is om de bedtijd te gaan vervroegen. 22.00 is echt geen kinderbedtijd. En daarbij, je houdt zelf geen moment over voor je zelf.

Ik leg Kian ook gewoon neer om 19.00. Als hij nog niet moe is, dan kletst ie nog een uurtje, en gaat dan alsnog slapen. Ik ga 'm niet beneden houden omdat ie nog zo wakker is. Want dan gaat ie zichzelf wakker houden. 19.00/19.30 is een prima bedtijd voor dreumessen/peuters (en kleuters ook nog). Misschien even wennen (voor jezelf waarschijnlijk nog meer als voor je kind) maar het is echt beter (voor jezelf net zo goed als voor je kind)

Liefs Nelleke

romi gaat rond 19.45 na bed en slaapt tot ergens tussen 6 en 7.15 u.
S middags slaapt ze bijna niet in bed,drama dan maar in buggy en even lopen en dan op de gang,slaapt dan tussen 1/2 uur en 1 uur.
gr gaby

elise ligt hier er 's avonds om 19.00 uur in en is 's morgens tussen 7 en half 8 wakker
's middags slaapt ze meestal van 13.30 tot een uur of16.00 ligt er wel eens aan

groetjes saskia

Hiya Chams!

Wow 22:00! Ik zou dat zelf denk ik niet zo leuk gevonden hebben als Max iedere avond pas om die tijd op bed lag. Je moet ook een beetje om jezelf denken, tijd voor jezelf is belangrijk. Heb je zelf niet het gevoel dat je wel eens een avond voor jezelf wilt? Misschien heb jij daar helemaal geen behoefte aan, dat kan natuurlijk ook :)
Anyway, Max gaat om 19:00 naar bed en wordt om 7:00 weer wakker, althans dan haal ik hem uit bed, haha hij heeft pech als ie eerder wakker wordt. En tussen de middag doet ie een dutje van anderhalf tot twee uur.

Ajuus, ilja

Siebe ligt tussen 18.45 en 19 uur in bed en Merijn tussen 19.30 en 19.45 uur. Ik ben nu eenmaal alleen en het valt niet mee om dan 2 kindjes op hetzelfde tijdstip in bed te krijgen. Dit werkt echter al lange tijd erg goed, dus dit is en blijft voorlopig mijn schema.

Groetjes Fonske.

Mirthe slaapt niet meer smiddags en is daarom om 19.00 wel op. Rond 7.30 is ze weer wakker, soms ook snachts al maar dan krijg ik haar wel weer in slaap.
De oudste van bijna 4 gaat in de regel ook om 19.00 maar mag op dagen dat hij de volgende dag niets heeft op blijven tot uiterlijk 20.30

Terug
Bovenaan