wanneer is het bij jullie bedtijd??

Noa gaat om 19:00 naar bed en is de volgende dag rond 7 uur weer wakker. In de middag slaapt ze 2 tot 4 uur. Mijn jongste dochter van 5 maanden gaat savonds om 8 uur naar bed en slaapt ook tot 7 uur. Lekker de avond voor ons zelf hoor!

gr
Marielle

Thijs ligt uiterlijk om 19.00 uur in bed. Dan slaapt hij meestal tot 8 of 9 uur.
Daarna slaapt hij rond 10.30 nog een uurtje en rond 15.30 nog een uurtje.
Hij heeft nog wel 2 slaapjes nodig overdag.

Jama mv Thijs

Hier liggen ze er allebei tussen 19.00 uur (school- en kdvdagen) en uiterlijk 20.00 uur (weekend) in. Allebei dezelfde tijd eigenlijk. En ze zijn weer wakker tussen 6.45 uur en 7.30 uur.
Tussen de middag slaapt Sophie (19 maanden) ongeveer 2 uur.

Ik vind het heerlijk dat het in ieder geval vanaf 20,00 uur en vaker nog daarvoor gewoon weer tijd is voor de grote mensen in huis haha.

Groetjes
Susan

Mike ligt tussen 19.00 en 19.30 uur op bed. Heel soms wat later als er visite is die hem ook nog ff willen zien en soms wat vroeger, ligt er aan hoe moe hij is.
Meestal mag ie nog ff lingo kijken, vindt ie zo'n leuk programma,net als zn mama

liefs jen mv mike

Delano gaat ook om 19.00 uur naar bed.
Hij slaapt door de week tot 08.00 uur,ik moet hem dan wakker maken omdat zijn broer naar school moet worden gebracht.
In het weekend slaap hij rustig tot een uur of half tien/tien uur.
Tussen de middag slaapt hij  van 12.45 tot 16.00,ook dan moet ik hem meestal wakker maken om 16.00 uur.
Groetjes Tanja.

Hoi Chams,

Hier een beetje zoals jij.  Wij hebben geen vaste slaaptijden. Ik kijk naar Marly, als ze moe is gaat ze naar bed. Daardoor komt het voor dat ze soms 1 keer, soms 2 keer per dag nog slaapt en als ze 2 keer slaapt, kan ik haar natuurlijk niet om 19u weer in bed leggen. Meestal wordt ze rond die tijd dan pas wakker van haar 2e slaapje. Ik ga haar namelijk niet ophouden om 17u als ze dan doodmoe is tot 19u. Niet leuk voor haar maar ook niet voor ons! Hier dus heel wisselend wanneer ze in bed gaat. Soms hebben we dus een avondje voor onszelf, soms gezellig met Marly erbij. Wij vinden het prima zo.
Maar als jij dus moeite ermee hebt dat je oudste zo lang 's avonds nog op is, zou je misschien ook vaste tijden kunnen invoeren waardoor hij (toch?) rond 19u/19.30u in bed ligt. Doen waar je je zelf het prettigst bij voelt (en je kind natuurlijk ook).

Groetjes, Marloes mv Marly

Hoi,

Jamie gaat altijd tussen 19 uur en 19.30 uur naar bedje en slaapt dan meestal tot 7 / 7.30 uur. Smiddags slaapt hij ook nog wel tussen de 2 a 3 uurtjes. Vandaag nog zelfs 4 haha.

Gr. natasja mv Jamie

Mila gaat tussen half 7 en half 8 naar bed.
Ze slaapt dan meestal tot 8.15 en soms langer.
Tussen de middag ligt ze er dan tegen 12.15 weer in en dan slaapt ze z,on 1,5 tot 2 uur.
Groetjes piewie,mv Mila bijna 1,5 jaar.

Terug
Bovenaan