Wanneer is het bij jullie het meest hectisch?

Hoi meiden,

Ik vroeg me af of jullie ook van die dagelijkse dingen meemaken die best hectisch zijn.
Ik heb het dan bijv als Dylano donderdagmorgen naar de PSZ gaat, dat ze dan allebei tegelijk eten moet geven ed.
En ohja.. Iedere avond is het hier prijs met avondeten.. Jeetje wat een chaos hier dan soms hihi!
Vaak gebeurd het dat Dylano dan al bijna klaar is met eten, en het eten van ons en Syl terug in de magnetron beland.. Ik weet niet.. Op de 1 of andere manier lukt het ons niet om allemaal prs op tijd te eten.
Hoe gaat dat bij jullie, hoe zorgen jullie dat jullie allemaal tegelijk gaan eten?

Liefs Deb.

Haha, zie het al helemaal voor me..
Hier ligt altijd de piek om 8.00 in de ochtend..
Kids aangekleed/gewassen of gedoucht hebben, zorgen voor hun ontbijt, schooltassen mee, op tijd schoenen aan, schoenen kwijt, jas aan, kdv tas mee, ohja..mijn eigen tas en spullen mee...enz..
Dus dit is vooral op de dagen dat ik zelf ook werk..

Wij gaan met het eten allemaal tegelijk aan tafel, en ook van tafel..
Eigenlijk zelden een probleem..Sinds kort moeten de oudste twee kids helpen met het afruimen van de tafel..kan prima.
Dus hier geen herkenning..helaas..
Lieve kan ook goed wachten eigenlijk.

Gr Rina

De spits ligt hier tussen 17.00 en 19.00 uur. Echt een gekkenhuis hier dan. Mama eten koken en de kids breken ondertussen de tent af, hihi. De rust keert weder om 19.00 uur als ze allebei in bed liggen!
Aan tafel zelf eigenlijk nooit problemen. Patrick en ilona moeten ook aan tafel blijven zitten tot iedereen klaar is met eten.

Hier is de meest drukke tijd ook tussen 17 uur en 19 uur. Vooral omdat het de laatste tijd steeds zo uitkomt dat net rond etenstijd Charlotte een fles wil/moet. We proberen het zoveel mogelijk te voorkomen, maar het komt hier ook wel eens voor dat het eten NET op tafel staat en ik dan toch een fles geef...hihi. Tja, het is een periode en soms moet ik ook gewoon beter plannen.
Ik vind dit wel een leuk topic. Ben benieuwd hoe het bij de anderen zit!

Groetjes Babybelle

Hier 's morgens altijd tussne 7 en het moment dat we weg gaan naar de creche (aangezien ik mag beginnen wanneer ik wil van 8 tot ongeveer 9 uur is dat elke dag anders)

En met warm eten alleen als Dennis er niet is dan kan t wel rommelig zijn. Gijs eet om 5 uur en als ik ze op de creche he gehaald eet eerst Gijs en daarna kook ik pas.
En ik heb vorige week n keer brood gegeten samen met Feline en Gijs een potje. Dit doe ik normaal niet, maar ik was 17.45 pas thuis en eer dat anders t eten klaar is....

Ik eet trouwens altijd tegelijk. Alleen door t eten geven van Gijs eet ik sloom en heb ik altijd koud eten hahaha.

groetjes Maris

Op de dagen dat we allebei werken is het een chaos hier. Nou ja chaos. Laten we zeggen dat het niet mijn favoriete dagen zijn.

Het is 'ochtends even druk met douchen en aankleden en iedereen optijd in de auto op weg naar de oppas krijgen en vervolgens zelf ook nog optijd op ons werk komen. De echte piek ligt tussen 17.00 rn 19.00 uur. Ze worden dan moe en dus vervelend en het is lastig om te koken terwijl ik met 1 oog zorg dat ze de tent niet totaal afbreken of zichzelf bezeren. Ik ben altijd blij als mijn man thuis komt.
Maris, ik zou blij zijn als we om 17.45 thuis zouden zijn. Eerder als 18.00 uur komt er hier niemand thuis(vaak later). Daarom vind ik mijn werkdagen op dat punt niet leuk en hebben we maar 2 dagen dat we samen werken anders vind ik het niet meer te doen.
gr.Ing

Ing,
Wij werken ook samen en om de week werkt Dennis tot 19 uur, dus dan ben ik een soort van alleenstaand....
Ze gaan per 1 februari naar een creche hier dicht bij en dan kan ik half 6 thuis zijn, lijkt me heerlijk!
groetjes Maris

Ooooh de avonden dat mijn man niet thuis komt vind ik het ergst! Ik BAAL daar altijd zo van! Hij komt dan vaak tegen 23.00 uur nog eens thuis en dan ben ik dus echt afgedraaid... Ik heb dan ook diep respect voor de alleenstaande moeders! (en vaders).

lfs ing

Terug
Bovenaan