Wanneer is het bij jullie het meest hectisch?

Ik heb eigenlijk ook geen spitsmoment. Ik werk 3 dagen in de week en eigenlijk doe ik alles zelf met uitzondering van brood maken, dat doet mijn man voor ons.
Ik kan niet tegen haasten, stressen enz. En mijn goudenregel is plannen en vroeg opstaan. Als ik moet werken sta ik om 5.45 uur. Ik douche dan mezelf kleed aan etc. Als ik klaar ben kleed ik de oudste aan ('smorgens gaan de kinderen niet in bad). Daarna kleed ik de jongste aan. Om 6.30 uur zit ik beneden. Lucas die eet dan een boterham en Milan krijgt de fles. Om 7.10 uur breng ik de kinderen naar kdv. Ik ben dan om 7.30 uur terug en dan heb ik een half uur om op mijn werk te komen en ik heb ongeveer 15 minuten reistijd, dus ik heb de tijd. Om 17.00 uur kom ik thuis van het werk, ik ga dan de kinderen halen, ben ik ongeveer om 17.30 uur thuis. Het avondeten heb ik de avond van te voren al voorbereid (aardappels schillen etc) dus ik hoef het alleen maar op te zetten. Inmiddels is man ook thuis gekomen en speelt met de kinderen of maakt het eten verder af. Na het eten is het spelen, bad in en dan nog even rustig op de bank zitten en dan gaan ze naar bed, ongeveer om 19.00 uur.

Niet iedereen heeft stress momentjes dus! wat ik ook wel doe om het zoveel mogelijk te vermijden is meestal koken voor 2 dagen of idd al eerder aardappels etc klaar te zetten/schillen en dat scheelt inderdaad een hoop!
Zijn er meer mensen die bijvoorbeeld macaroni standaard 2 dagen achter elkaar eten?? Doe het dan wel 1 dag met bijvoorbeeld sla ofzo er bij.

Groetjes Alberdien

@ Moonpoontje, onze vroege dienst begint om 5.15, maar die doe ik niet hoor ;-) Bij mij is een vroege dienst dus om 9 uur beginnen, dit omdat mijn man elke dag om 7 uur begint....is eigenlijk een dagdienst en niet vroeg.....

Ohja hoor, Alberdien. Ik maak regelmatig voor 2 dagen.. Eten het dan niet zowaar 2dg achter elkaar, maar vries het in. Net zo makkelijk, en is nog goedkoper ook!!

Liefs Deb.

Leuk om te lezen.... Maar bij ons is het niet druk geen moment. Het komt misschien ook wel omdat ik maar 1 kindje heb.
Dennis is om half 5 thuis, gaat douchen en komt beneden en speelt met Jesse ik ga dan koken. 1 dag in de week eten we bij mijn moeder en dat is mijn werkdag.

Toe vallig was het gister even druk, jesse was erg moe van de psz( wat nu weer goed ging) Ik was ook moe en moest koken en toen begon Jesse te huilen en boos doen. maar over het het algemeen geen drukke momenten hier.

GR Linda

Terug
Bovenaan