Wanneer kregen jullie een (beginnend) buikje?

Ik krijg steeds meer commentaar op m'n buik! Dat ie uitzet enzo ;)

Gelukkig wel van de mensen die weten van m'n zwangerschap, dus die zullen er ook wel meer op letten!

Ben nu 10 weken, ruim.

Vanaf wanneer was het bij jullie echt te zien? Vind 10 weken best vroeg, maar ben van mezelf al niet echt slank (mt. 42). Wellicht komt het ook daardoor?
 
nou bij mn eerste zwnagerschap had ik het ook al een beetje met 10 weken hoor. was toen heel slank (mt 36)

nu mn 2e zwangerschap. ben bijna 7 weken en krijg echt zo'n rolletje erbij. heb nu maat 40/42.

als ik bevallen ben ga ik weer slank worden hoor hihi

het kan dus wel! ligt niet aan je maat want ik heb precies hetzelfde!!
 
Nou bij mij begon het ook al vroeg hoor. In de eerste zwangerschap rond een week of 10- 11 dat mn kleding niet meer lekker zat. En nu ben ik 11 weken en heb al een behoorlijk buikje, je kan in ieder geval al goed zien dat ik zwanger ben. Draag nu sinds een week of 3 positiekleding. En in gewicht ben ik nu 3kg afgevallen dus het is echt niet van het aankomen
 
hey dames,

Bij mijn eerste zag je het met een week of 12, en nu zie je het dus al met 8 weken!! en ik wil het echt nog even geheim houden! Ik ben trouwens ook de slankste niet (maat 42) maar het word al echt een zwanger buikje!

Liefs
 
Hallo,

Ik ben ook wat stevig net als jij maat 42-44 en bij zag je het als je het wist ook met een week of 10 en ben zwangerschapskleding gaan dragen met 14 weken maar meer omdat we over gingen van Seizoen van winter naar lente.

Liefs moi28
 
Dank jullie wel voor de reacties!

Ik maakte me al een beetje zorgen, dat ik de enige was met deze verschijningen!

Vind het erg jammer, want wil het nog even 2 weken 'geheim' houden voor de buitenwereld!
 
Bij mijn eerste zwangerschap zag je het pas na ruim 20 weken. Ook niet leuk, want niemand ziet dat je zwanger bent. Nu ben ik 13 weken zwanger en begint er echt al een bolletje te komen. Wel jammer als je het daardoor niet zo lang geheim kunt houden!
 
Bij mij is het de 1e en heb ook maat 42/44 en moet zeggen dat het pas sinds vorige week echt begint te groeien, en dan ook ineens goed begint. Ben nu 22+1 weken.

Groetjes Pauline
 
Terug
Bovenaan