Wanneer kregen jullie een (beginnend) buikje?

Ik ben nu bijna 18 weken en bij mij is het sinds een paar dagen ineens zichtbaar. In het ziekenhuis zeggen ze dat het nu pas zichtbaar is omdat ik vrij slank ben. Ik ben tot nu toe 2,3 kg aangekomen maar als ik 's avonds mijn buik zie dan lijkt het net 10 kg haha. Ik ben wel blij dat het nu eindelijk zichtbaar is want heb het al die tijd nog niet echt beseft dat het zo is. Heb het wel al een paar keer gezien en gevoeld maar toch is dit een extra bevestiging.
 
ik ben nu zwanger van de 2e en 10 weken en kan het echt niet meer verbergen..
Pas nog 3 lage broeken van me zelf en verder moet ik al positiekleding aan.

Grtjs,

 
ik ben nu 6 weken zwanger van de 2e en krijg al een buikje.
ik vind het zelf wel heel vroeg en het spookt ook door mijn hoofd dat het misschien wel een tweeling is.

groetjes
 
hoi allemaal,
Ik ben nu 19,5 wk zwanger en bij mij zie je het pas sinds 2 a 3 weken. Zei ook idd iedereen van wat een klein buikje en groeit t wel goed?? T leukste vond ik toen dat mijn verloskundige zei, de grootte van je baarmoeder klopt met het aantal weken dat je zwanger bent, wees maar blij dat je zo'n minibuikje hebt, hoeft er straks ook niet zoveel vanaf. Kijk en daar ben ik dan ook wel weer blij mee. Maakte me in t begin helemaal zorgen, omdat ik de eerste 16 weken erg ziek ben geweest en ik heb altijd al maatje 36, als mensen dan zeggen gaat het wel goed omdat je zo weinig aankomt maak je je al snel zorgen. Laat iedereen maar lullen en luister alleen naar jezelf en je verloskundige!!
Geloof me dat buikje komt haha, ik loop nu sinds 2 weken in positiekleding.
liefs
 
Ik ben 19 jaar e<span style="line-height: 1.5;">n aankomende maandag (over 3 dagen) twaalf weken zwanger van mijn eerste kindje. Moet zeggen eerste tijd erg last gehad van braken kon helemaal niets meer binnenhouden emasefane gekregen bij de dokter dit werkte averechts. Woog 56 kilo en is nu zelfs minder. Dus ben eigenlijk afgevallen in plaats van aangekomen. Nog helemaal geen buikje te zien ... dus ben benieuwd wanneer het zichtbaar wordt. Zie wel dat het erg kan verschillen per vrouw en aantal zwangerschappen.</span>
 
Bij mij was er met 12-13 weken ook nog helemaal niks te zien. Nu 16+5 en nu kun je het wel echt zien al, ondanks dat ik wat steviger ben en gekantelde baarmoeder heb/had dus t kindje zowat tegen mijn ruggengraat aan lag.

Ik zou gewoon even afwachten haha. Buikje komt vanzelf☺️
 
Ik kon mijn broeken al niet meer aan met 7 weken, maar dat kwam door mijn darmen. Echt buik van zwangerschap begon met 11 weken ofzo... maar ben benieuwd hoe het zich ontwikkeld ben nu 12 weken en 4 dagen.... kan het niet meer verhullen in ieder geval!
 
Ik ben zwanger van de eerste en heb het op mijn werk verteld toen ik ongeveer 17 weken zwanger was. Je zag het toen al een beetje, mensen die mij kenden zagen het wel. Maar het was nog niet overduidelijk aanwezig.
 
Terug
Bovenaan