Wanneer kregen jullie een (beginnend) buikje?

Ik ben morgen 18 weken zwanger en bij mij kan je ook nog bijna niets zien, dat is niet leuk nee want iedereen let op je buik omdat ze weten dat je zwanger bent en bijna elke dag krijg ik wel te horen nou je groeit ook bijna niet en laatst werd me zelf gevraagt of ik wel eens zwanger was pff
 
bij de eerste hoefde ik pas met 20 weken positiekleding aan, dat was idd niet leuk, heb de hele zwangerschap moeten horen dat het niet hard groeide, dat het wel een kleintje zou worden enz.
Nou ze woog 4160 gram, dus een niet zo grote buik zegt niks! Ik vond dat super dat ze dus geen kleintje was, was iedereen ineens uitgekletst, had ik het laatste woord!

bij de tweede zag je het al rond de 12-14 weken.

En nu bij de derde al met 8 weken! Nu ben ik 10 weken en zie je het behoorlijk goed. We zijn het nu ook aan iedereen aan het vertellen.

groetjes,
 
Ik had bij mijn zoon ook al een enorme buik en kreeg een klein kindje. En nu ook al best redelijk een buik met 13w4d. Iedereen kan het iig zien als ik mijn jas niet aan heb.
 
ben nu 20 weken en bij 10 weken begon het al uit te zetten, heeft voor mij gevoel ook een tijdje stil gestaan en nu zit er weer groei in...in het begin zijn het ook je darmen die enorm opzetten..
 
Hey Polleke 197, ben jij Polleke die vroeger met ons meeschreef (Amber/Wendy, Esk, RTC'tje etc.)? Volgens mij klopt 20 weken wel, dus ik denk het wel.

Ik heb afgelopen weekend ein-de-lijk ook + getest. Ik ben erg blij en natuurlijk ook onzeker. Jij was altijd erg betrokken,dus ik dacht; ik laat het je even weten.

Hoe gaat t nu met jou?

gr.
Wenser
 
Op mijn werk heeft men al door dat mijn lichaam verandert, zowel de bewoners als mijn collega's.
Al voor de test wist men (de oudjes)dat ik zwanger was,hihi.
Mijn buikje lijkt iets te groeien, mijn riem om mijn broek zit niet lekker meer...
Ben nu 8 weken.
Maar pas nog wel de kleding.
 
bij mijn 1ste zag je het pas echt met 21 weken ofzo..ik was wel altijd al wat flinker maar het viel gewoon niet op..ook toen ik hoogzwanger was vroegen sommige pas of ik op de helft was..heel vervelend soms! ik heb wel een gezonde kerel op de wereld gebracht van 48cm en net geen 3kilo.dus ja groot was hij niet haha.nu ben ik 21 weken en 3 daagjes zwanger en al bijna boller als dat ik met 35 weken van mijn 1ste was haha.nu kreeg ik mijn broek al niet meer dicht met 9 weken! en vanaf 13 weken loop ik al met positie broeken,ben benieuwd hoe het nog gaat worden!
 
Terug
Bovenaan