Wanneer overgaan op zitgedeelte wandelwagen

<p>Hoi ! </p><p>Mijn zoontje is nu 4.5 maanden oud en is best groot dus past al niet meer super in de wieg en brult alles bij elkaar als hij daar in moet omdat hij niets kan zien.  We hebben de bugaboo cameleon 3 dus hebben wel 3 standen in het zitgedeelte . Vanaf wanneer zijn jullie overgegaan op het zitgedeelte ? Of hebben jullie andere tips ? </p><p> </p><p> </p>

Je baby is nog wel jong om te zitten. Mijn zoon mocht in het zitje pas vanaf 6 maanden en dat is ook een algemene regel dat het vanaf 6 maanden mag. Als ik jouw was zal ik nog wachten.

Wij zijn met 6 maanden overgegaan.. Toen kon mijn zoontje zijn hoofdje goed stevig omhoog houden.
Met mijn oudste zijn we wel eerder overgegaan maar die was super sterk en kon al heel snel goed en stevig zitten 

Met 6 mnd, maar eigenlijk ging het vanaf 7 mnd echt wel goed. Maar dat was misschien ook wennen, want in het begin zat ze er een beetje overdonderd in.

Wij zijn met 5 maanden overgegaan. Onze zoon kon goed zitten en was heel sterk in zn nek. Dus dat was toen geen probleem. We hadden wel een verkleiner in het zitgedeelte, dus dat scheelde wel.

Terug
Bovenaan